), muotoilen sitten joskus paremmalla ajalla... ehkä ennen joulua.... 8)

itikka kirjoitti:Nyt on Maltan käännöskisan tulokset päivitetty. Vaikka enää kolme kisaa on jäljellä, ei Timoteus vieläkään varmistanut sarjan voittoa itselleen. Kisa saattaa mennä jopa erittäin jännittäväksi.... :wink:

itikka kirjoitti:(Tässä kohtaahan minun kannattaisi ehdottaa, että järjestyksen määräisi kilpailutuotosten pistemäärien keskiarvo, koska ilmeisesti ko. tilanteista ei olla aiemmin päätetty, mutta millään ESC-säännöillä en pysty kilpailua voittamaan ilman vielä yhtä voittoa)
itikka kirjoitti:Lisäksi kolmannessa sijassa on kiinni vielä peräti 4 kilpailijaa (TOMItu, male, Diggari ja Mikkelsson), eli Alankomaiden kilpailusta tulee erittäin ratkaiseva kilpailu. Mikäli TOMItu ei pääse Alankomaiden kilpailussa kolmen parhaan joukkoon, niin
male vie voitolla pronssin, ellei Diggari tai Mikkelsson sijoitu kumpikaan TOP4:een.... :wink: Eli mahdollisuuksia on lukemattomia.
(Tämä oli hehkutusta, mutta voi joku myös laskea nuo eri mahdollisuuden)

Mä tipuin kärryiltä jo ekassa lauseessa 

TOMItu kirjoitti:Ja ken uskaltaa väittää muuta....tuntee sen nahoissaanMä tipuin kärryiltä jo ekassa lauseessa

Kahdeksikon ja sulkumerkin voi kyllä kirjoittaa peräkkäinkin, kun ruksaa viestien kirjoitusvalikossa "Älä salli hymiöitä tässä viestissä". 8)Timoteus kirjoitti:EDIT: Hnngh.. tämän automaattihymiöinnin mielestä on erityisen siisti juttu, jos jonkun kilpailukauden viidenneksi paras tulos tuottaa 8 pistettä.

Sagapo kirjoitti:Kahdeksikon ja sulkumerkin voi kyllä kirjoittaa peräkkäinkin, kun ruksaa viestien kirjoitusvalikossa "Älä salli hymiöitä tässä viestissä". 8)Timoteus kirjoitti:EDIT: Hnngh.. tämän automaattihymiöinnin mielestä on erityisen siisti juttu, jos jonkun kilpailukauden viidenneksi paras tulos tuottaa 8 pistettä.
-tekstiksi, enkä toisaalta jaksanut korvata sitä tekstillä:
[img]http://www.viisukuppila.fi/images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
Timoteus kirjoitti:itikka kirjoitti:(Tässä kohtaahan minun kannattaisi ehdottaa, että järjestyksen määräisi kilpailutuotosten pistemäärien keskiarvo, koska ilmeisesti ko. tilanteista ei olla aiemmin päätetty, mutta millään ESC-säännöillä en pysty kilpailua voittamaan ilman vielä yhtä voittoa)
Ehdottaa voi mutta itse ainakin jyrkästi vastustan kaikkia keskiarvosääntöjä (tasurien ratkojanakin, keskiarvoa on tosin ehdotettu myös sellaisenaan/pienellä "osallistumisbonuksella" mestaruuden ratkaisijaksi), enkä ainoastaan siksi, että on oma lehmä ojassa. Mielestäni osallistumisaktiivisuudesta ei nimittäin saa mestaruussarjassa mitenkään rangaista. Tuollainen sääntöhän periaatteessa johtaisi siihen, ettei keskinkertaista sanoitusta kannattaisi laittaa kisaan ollenkaan.

itikka kirjoitti:Toisaalta, eihän tuo mielestäni mitenkään rankaise suurta osallistumisaktiivisuutta, koska tilanne on jo perin harvinainen. (Taas tässäkin voi laskea todennäköisyyden siitä, että kaksi kilpailijaa olisi tasapistein, samalla viiden kilpailun sarjalla johdossa) Tuo aktiivisuushan on jo hyvitetty tällä vaihto-oikeudella...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa