Vain äänestäneille: Moldovan kommentit

Sanoituskilpailukausi 2005
Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vain äänestäneille: Moldovan kommentit

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

"Bunica bate doba (Hey!)
Bunica bate tare (Hey!)..."


Tässä otsikossa sopii kommentoida Moldovan käännöksiä mutta vasta, kun on äänestänyt. Äänestämättä ei saa ketjua tästä alemmas kelata.































































































"...Bunica bate doba cu machuca 'n casa mare!"
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Kommenttia

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Ääh, hirvittävä biisi, kaikin puolin xD Kauheeta, kun piti niin monta kertaa kuunnella. Mielestäni tasavertainen kisa kaikenkaikkiaan, vaikea pistää järjestykseen...

Mutta sitten itse kommentteihin:

1. Mummo on kingi
Oma tekstini, ihka ensimmäinen, jolla kilpailen. Synkassa vähän... kröhöm... ongelmia. Sain inspiraation, kun ajattelin omaa mummuani ja millainen hän olisi rumpu kädessä. Hihi...

2. Mummo rumpuu hakkaa
Vika voipi hyvinkin olla minussa, mutta vaikea laulaa. (Tosin omanikin synkkasi vähän huonosti... biisin vika! xD) Kertosäe kiva.

3. Hullu mummu ja rumpu
Kertosäkeessä menee sunat sakasin! Ehkä se onkin tämän käännöksen viehätys... :) Säkeistötkin on tosi kivoja, jopa jonkinlainen juoni saatu aikaiseksi. Hyvä hyvä hyvä *taptaptap*

4. On mummi yksi piru
Säkeistöt tosi hauskat! Mutta kertosäkeestä pitkä miinus, ei mummille mikään keltainen neste ole päähän noussut :D

5. Keittiörock
Jou, erityyppinen kuin muut, mutta mummo on pidetty silti mukana. Kertosäe hyvä! Helpoin laulettava, muutenkin tykkäsin.

Ääh, mä olen hirveän tylsä arvostelija... Noh, yrittäkää lukea loput ajatukset rivien välistä. :D
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Lukittu