Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

ESC 2006 -arkisto.

Silvia Night - Congratulations

Äänestys on voimassa 02 Joulu 2041, 09:40 asti

*****
39
30%
****
26
20%
***
19
15%
**
14
11%
*
30
23%
 
Ääniä yhteensä: 128

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Oon kyllä muuttanu ny mielipidettäni tästä leideestä, typerä ämmähän tämä on oli sitten jonkun roolihahmon takana tai ei. Musta kuitenkin tuntuu, että sitä ihmistä siellä roolihahmon takana taitaa oikeestikin ketuttaa suunnattomasti ettei päässyt finaaliin.

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Islannin Silvia Night sekosi Euroviisuissa!
21.05.2006 20:54 · Viihdeuutiset
Islannin Euroviisuedustajat tulivat tunnetuksi sekoiluistaan Ateenassa jo ennen torstaista semifinaalia. Kisan tuoksinnassa ryhmän tanssija potki esimerkiksi Ruotsin Carola Häggvistin pukuhuoneen oven hajalle.

Aiemmin viikolla Silvia nimitteli Liettuan television suorassa lähetyksessä Hollannin edustajia lutkiksi ja huoriksi. Asian otti lehdistötilaisuudessa puheeksi eräs naistoimittaja.

- Se on jokin väärinkäsitys. En sanoisi noin ystävistäni. Vannon sen Islannin kansan kautta, Silvia Night puolusteli ja vaati samalla turvamiehiä heittämään asiasta kysyneen toimittajan ulos. Pian rimpuileva naistoimittaja kannettiin pihalla lehdistötilaisuudesta.

Finalistien selvittyä Silvia Night menetti lopulta täysin kontrollinsa ja sai raivokohtauksen. Hän käytti äärimmäisen rietasta kieltä ja haukkui pystyy useamman maan viisuedustajat. Varsinkin Suomen Lordi ja Ruotsin Carola saivat kuulla kunniansa.

- Te äänestätte jotain rumia ihmisiä jostain Suomesta, joilla ei ole edes oikeita meikkiartisteja! En ole lutka Hollannista tai ruma v***n narttu Ruotsista! Haistakaa v***u!, Silvia huusi toimittajille.

- Joku on levittänyt minusta valheita ja luulen että se olet sinä ja sinun televisiokanavasi. Vihaan sinua!, Silvia lateli osoittaen satunnaisesti valitsemaansa naistoimittajaa.

Toimittajien läsnäollessa tupakkaa vaatinut Silvia lyö tanssijaansa kasvoihin. Seuraavaksi hän purskahti itkuun, kun häneltä tiedusteltiin syytä miksi häntä ei saanut enempää ääniä. Silvia sekoili tosin pahasti jo harjoituksissa, jossa hän haistatteli läsnäolijoille ja haukkui näitä amatööreiksi.

- Soita se kappale!, hän komensi viisuista vastaavia teknikkoja.

Kun teknikot pyysivät Silviaa käyttämään ystävällisempää kieltä, tämä otti käyttöönsä sanavarastonsa viljellyimmät fraasit.

- Haista v***u! Soita se v***n kappale!, Silvia komensi teknikkoja paikalla olleiden ihmetellessä moista käytöstä.

Silvia Night on Islannin televisiosta tuttu ja kotimaassaan suosittu kuvitteellinen hahmo, jonka rooliin kuuluu huono käytös ja rivo kieli. Mikään rooli ei anna kuitenkaan oikeutta tällaiseen käytökseen Euroviisuissa tai muutenkaan julkisesti.

Silvian roolia esittää Ágústa Eva Erlendsdóttir, mutta viisupaine osoittautui ilmeisesti niin suureksi, että rooli karkasi niin sanotusti lapasesta. Hän uhkasi myös tehdä itsemurhan hyppäämällä sillalta, mutta tuo tempaus osoittautui nopeasti vain näyttelemiseksi. Oli päällä rooli tai ei, tuollaista käytöstä ei tulla varmasti suvaitsemaan jatkossa.

Stara.fi
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
tsukinokawa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1265
Liittynyt: 12 Elo 2004, 14:20
Paikkakunta: jpää

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja tsukinokawa »

tuon otsikon lukiessa ajattelin, että mitäs se silvia on taas töksäytellyt :shock:
Trust me, my love
You live within me
So I'll never
Say good-bye to you

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Joo ja lisäyksenä tuohon aikasempaan juttuun, että kaverini oli lukenut kanssa jostain, että Silvia oli itse nähnyt, kun Carola makasi euroviisupomon kanssa.. :shock: :rofl:
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

"Mikään rooli ei anna kuitenkaan oikeutta tällaiseen käytökseen Euroviisuissa tai muutenkaan julkisesti."

Huumorintajuttomuus näyttää olevan loputtomiin uusiutuva luonnonvara.

Silvia kritisoi huonolla käytöksellään huonosti käyttäytyviä ihmisiä, ja niitähän riittää viihdemaailmassa.

Silvia oli ihan yhtä tärkeä raikas tuulahdus näihin kisoihin kuin Lordikin ja olisi kuulunut finaaliin. Ken ei sitä tajua, olkoon tajuamatta.
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
Cara
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 53
Liittynyt: 23 Touko 2006, 02:44

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja Cara »

En mä tiedä onko kyse huumorintajuttomuudesta, jos Silvian käytöksestä ei pitänyt. Kyllä mäkin pidän itseäni huumorintajuttomana, mutta joku roti se olla pitää. Ihan kauhea f**in hokeminen ja muu huono käytös ei ole enää hauskaa.

Itse esitys oli kyllä hilpeä, kertosäe napsahti päähän soimaan kerrasta ja se osuus Silvia-show'sta upposi muhun.

Mutta se lavan ulkopuolella käyty pelleily ei. Saa sitä pilkaksi heittää ja olla hassu, mutta hyvän maun rajoissa tai ainakin niin, että näkee ne rajat jossain kaukana vaikka olis ne ylittänyt.

Ehkä tämä tekee musta sitten huumorintajuttoman? :roll:
Pays d'amour n'a pas de frontière
Pour ceux qui ont un coeur d'enfant

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Kyllä minua ainaskin hävettäisi, jos Silvian kaltainen sekopää olisi edustanut Suomea..
Varsinkin, kun sitten vielä muistaisin, millaisia kappaleita olisi ollut lähettää sen pelleilyn tilalle.
Islanti olisi ollut lähes varmasti finaalissa esim. toiseksi tulleella kappaleella sekä Andvakalla.
Tämä olisi ollut selvä, koska Islannin esiintymisvuoro sattui olemaan semissä viimeinen.

Onhan sitä Suomen edustajaa saanut hävetä monesti,
mutta aivan muusta syystä kuin siitä, että haukutaan lyttyyn kaikki,
mikä liikkuu.

Avatar
Celeste
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 835
Liittynyt: 15 Syys 2005, 22:46

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja Celeste »

On mennyt minullakin maku Silviaan kaikkien noiden toilailujen myötä, joista olen lukenut. Biisihän on aivan loistavaa huumoria, mutta vitsailut stringien lahjoittamisista köyhille lapsille, julkiset haistattelut, muiden maiden edustajien mustamaalaus yms. menee oikeasti kauas hyvän maun tuolle puolen, ei se ole enää yhtään hauskaa.

Vaikka kuinka sanoisi itselleni Silvian olevan fiktiivinen hahmo, en silti voi millään välttyä sellaiselta vaikutelmalta, että on Agusta Eva Erlensdottirillakin noussut pissi päähän aika pahasti.

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja tomato »

Tää juttu ois vaatinut hieman alustista jotta kaikki ois tienny mistä oikein on kyse.
Was tomi...

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja zomg. »

tomato kirjoitti:Tää juttu ois vaatinut hieman alustista jotta kaikki ois tienny mistä oikein on kyse.
Todellakin. Olisi luultavasti pärjännyt, jos pohjustusta olis tehty.

Yashiza
Siemailija
Siemailija
Viestit: 124
Liittynyt: 30 Touko 2005, 20:29
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja Yashiza »

Silvia oli oikeasti todella lahjakas. :'D Minä ainakin pidin hänestä ja hänen käytöksestään. Pitäähän asiat sanoa joskus suoraan.

Onko kukaan muuten kuullut Agusta Evan laulavan siis ihan kunnolla? Mielettömän kaunis ääni.
Boys just wanna have fun

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja Robby »

Hmm...mä ainakin hermostuin kreikkalaisten frendieni vauhkoomisesta Silviasta. Jouduin oikeen rautalangasta vääntämään, että kyseessä on (hyvä) vitsi, eikä mitään muuta. Sen jälkeen heistäkin Silvia oli hauska. En vaan tajua, miten joku voi kuvitellakaan Silvian olleen tosissaan...

Avatar
maailmanloppu
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 717
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:33
Paikkakunta: Turkumaa
Viesti:

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja maailmanloppu »

Minä en ymmärrä, mistä lähtien ihmisten on tarvinnut pitää samasta huumorista. Tämä Silvia-tempaus selkeästi jakaa kahtia kuppilankin väen, mutta miksi he, joista tämä on superhauska, pitävät niin tärkeänä yrittää selittää tämän superhauskuutta meille, jotka emme sitä näe/käsitä. Esimerkiksi minusta Kummelin Speedy ja Sakke on superhauska juttu, mutta varmasti tästäkin kuppilasta löytyy monia, jotka eivät jaa tätä näkemystä. Ei se mielestäni tee heistä huumorintajuttomia tms. Viisuväellä on paljonkin vitsejä, joita me tavikset emme ymmärrä. En minä silti suostu itseäni huumorirajoitteisena pitämään. Mitä Silviaan tulee, huumorin eräs tärkeimmistä elementeistä on ajoitus. Vaikka Lordi vitsaili lasten syömisestä, teki hän selväksi sen, että kyseessä on leipäänsä ansaitseva rockbändi, hahmosta kiinni pitäminen on ok tiettyyn pisteeseen asti. Silvian tapaus osoittaa vain täydellistä tilannetajun puuttumista, siis mikäli hänestä tänne kerrotut tempaukset pitävät paikkaansa.

Ja tämä biisi ihan vain biisinä on vain todella, todella ärsyttävä. Ja sataprosenttisen negatiivisesti sitä. Ehkä olen myös musiikintajuton, mutta itsepä joudun kanssani elämään. :mrgreen:
"Kahvin pitää olla makeaa kuin rakkaus, mustaa kuin helvetti ja vahvaa kuin kuolema" -Charles-Maurice De Talleyrand-Périgord

Avatar
tsukinokawa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1265
Liittynyt: 12 Elo 2004, 14:20
Paikkakunta: jpää

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja tsukinokawa »

maailmanloppu kirjoitti:Minä en ymmärrä, mistä lähtien ihmisten on tarvinnut pitää samasta huumorista. Tämä Silvia-tempaus selkeästi jakaa kahtia kuppilankin väen, mutta miksi he, joista tämä on superhauska, pitävät niin tärkeänä yrittää selittää tämän superhauskuutta meille, jotka emme sitä näe/käsitä. Esimerkiksi minusta Kummelin Speedy ja Sakke on superhauska juttu, mutta varmasti tästäkin kuppilasta löytyy monia, jotka eivät jaa tätä näkemystä. Ei se mielestäni tee heistä huumorintajuttomia tms. Viisuväellä on paljonkin vitsejä, joita me tavikset emme ymmärrä. En minä silti suostu itseäni huumorirajoitteisena pitämään. Mitä Silviaan tulee, huumorin eräs tärkeimmistä elementeistä on ajoitus. Vaikka Lordi vitsaili lasten syömisestä, teki hän selväksi sen, että kyseessä on leipäänsä ansaitseva rockbändi, hahmosta kiinni pitäminen on ok tiettyyn pisteeseen asti. Silvian tapaus osoittaa vain täydellistä tilannetajun puuttumista, siis mikäli hänestä tänne kerrotut tempaukset pitävät paikkaansa.
veit sanat suustani :peukku:

itse biisi on kyllä kiva.
Trust me, my love
You live within me
So I'll never
Say good-bye to you

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Just näin!!! :peukku:

Silvia menköön jorpakkoon, MINÄ OLEN JOKA TAPAUKSESSA HUUMORINTAJUINEN!!!

Mutta minun huumori ei välttämättä ole sinusta huumoria ja sinun huumori ei minun mielestä välttämättä ole minun huumoria!! Tai jotain..... :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7135
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Mitähän mieltä olisi Silvian kannattajat ,jos tämä rääväsuinen hutsu olisi puuattu lavalta meidän edustajanamme?...Mä olisin hävennyt silmät päästäni. Roolihahmo tai ei ,mutta pakko olla aika päästään häiriintynyt pimu,että pystyy vetää moista sontaa.Olen tavannut kadulla ja diskossa Ibi Loven ja hän on hyvä esimerrkki henkilöstä ,joka sekoittaa todellisuuden ja roolihahmon ja pikkasen epäilen Silvialle käyneen näin.
Esityksenä silvia olisi kuulunut finaaliin ,mutta buuaukset johtuikin jostain muusta ja ne tulivat täysin oikeutetusti.

Avatar
r0b
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1670
Liittynyt: 06 Touko 2005, 14:53
Paikkakunta: Helsinki

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja r0b »

ESC_Hullu kirjoitti:,mutta buuaukset johtuikin jostain muusta ja ne tulivat täysin oikeutetusti.
Anteeksi?! Ehkä päässäni on vikaa, mutta mielestäni buuaukset olivat jotain niiin uskomattoman törkeää! Ei ei ei eiei näin! Kyllä hävetti sillä hetkellä, kun buuattiin! Vaikka olisi kuinka kamala ihminen, niin ei tällaisessa kisassa BUUATA :shock: jotain niin uskomattoman törkeää.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Oliko buuaukset Liettualle sitten oikeutettuja? Monien mielestä näin oli koska biisi oli heidän mielestä niin huono että sille saikin jo buuata!

Olen 100% varma, että jos ensi vuonna Suomeen saapuu kilpailija joka haukkuu Suomen kansan, kisajärjestelyt, muiden maiden edustajat, lavan, äänimiehet yms. ja siihen päälle vielä esittää laulunsa harjoituksissa kiroilemalla JOKA TOISEN sanan, niin Suomen yleisö buuaa! Ja tiedätkös mitä, MINÄ YMMÄRRÄN!!! En buuannut Silvialle, mutta ymmärsin miksi katsojat olivat vihaisia! Silvia "buuasi itse yleisölle" ja yleisö buuasi takaisin! Ymmärrän tämän..... Mutta en ymmärrä buuauksia Liettualle, ainoa mihin he syyllistyivät oli huono biisi (siis joidenkin mielestä) Oli mustakin Ranskalla huono biisi, mutta ei se oikeuta buuaksiin! Silvia sen sijaan sai mitä tilasi, koska kukaan ei buuannut sen takia, että kappale olisi ollut huono! :/
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
r0b
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1670
Liittynyt: 06 Touko 2005, 14:53
Paikkakunta: Helsinki

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja r0b »

Tavallaan ymmärrän Genten pointin, mutta en vaan voi ymmärtää buuauksia.. menee jotenkin niin yli! Mutta asiaan, Silvia on ihana!

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja itikka »

Minä en käsitä missään tapauksisa buuaksia viisuissa... :(

Mielestäni siinä buuaaja nostaa oman makunsa lähettäjämaan makua ylemmäksi, kertoo, että tälläinen tyyli/esittäjä ei sovi viisuihin... ja mielestäni kuitenkin viisujen pitäisi olla kaikille ja viisuilijoiden pitäisi olla suvaitsevaisia.

Mielestäni kaikki buuaajat ovat omahyväisiä ja itsekeskeisiä besserwissereitä... ja vaikka moni Ateenassa piti Silvia-roolihahmoa samanlaisena, niin pitääkö silti alentua itse samaan?
Tää ei ymmärrä moista
:kurjuus:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kerätään lista!!! :rofl:
Emme hyväksy buuauksia viisuissa!! :repeilee:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja Violette »

Iiiiiiihana Islanti ja iiiiiihana esitys! :rofl: Katsoin juuri semifinaalin uudelleen ja tämä sai minut tosissaan nauramaan, ihan loistavaa viihdettä. Siskoni mies oli muuten äänestänyt tätä, ja eilen duunissa kunnon örinäheviä normaalisti kuunteleva työkaverini kertoi pitäneensä tästä kovasti ja soittikin biisin varmaan neljä kertaa duuni-illan aikana omalta koneeltaan. :repeilee:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja tomato »

gentedimare kirjoitti:Oliko buuaukset Liettualle sitten oikeutettuja? Monien mielestä näin oli koska biisi oli heidän mielestä niin huono että sille saikin jo buuata!
Liettuan biisi oli sarkasmia viisuista ja yleisö tajusi sen.
Kreikka pani parastaan ja joku halusi tulla pilkkaamaan tapahtumaa.
Näin itse ymmärtäisin.
Was tomi...

Avatar
maailmanloppu
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 717
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:33
Paikkakunta: Turkumaa
Viesti:

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja maailmanloppu »

Jos rooli pidetään koko ajan päällä, ja lavateknikoillekin haistatellaan yms., on syytä olettaa, että Silvia halusikin aiheuttaa voimakkaita reaktioita, kuten juuri buuausta. Tulee mieleen amerikkalainen showpaini, jossa pahishahmo tarkoituksella v*ttuilee yleisölle ja pieksee hyviksiä ja saa siitä buuaukset palkakseen. Mitä yleisön olisi pitänyt tehdä? Nyökytellä hyväksyvästi ja taputtaa, kun hahmo heille tämän kolmeminuuttisen tarjosi? Jos meidän yleisönä piti ymmärtää tämä loistavana huumorina, niin ehkä yleisö otti roolin kantaaottavana kriitikkona ja buuasikin sille, mitä Silvia heidän mielestään edusti? :rofl: Tottakai ihmisillä on oikeus ilmaista mielipiteensä, kun heidän väkeään kohdellaan huonosti, heille lauotaan törkeyksiä päin näköä ja heidän vaivannäköään ei näytetä arvostavan. Uskoisin siis, että tätä juuri Silvia halusikin, mutta toivoi sen tuovan samalla enemmän pisteitä.

Mutta sitä Liettualle buuaamista minäkään EN käsittänyt. :niinpa:
"Kahvin pitää olla makeaa kuin rakkaus, mustaa kuin helvetti ja vahvaa kuin kuolema" -Charles-Maurice De Talleyrand-Périgord

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Minäkin ajattelin asian niin että hän halusi että hänelle buuataan. Ja uskoi sen tuovan enemmän huomiota ja sitä kautta enemmän pisteitä.
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Minä kyllä ymmärrän buuauksen. Teki munkin mieli buuata mm. Liettualle ja Israelille, mutta kisassa oli niin paljon hyviä kipaleita, joista tykkäsin, että fiilis oli sen verran korkealla, ettei buuatuttanu. Ihan samanlailla sitten voisi kieltää muutkin negatiiviset ajatukset jokaisesta kappaleesta, joita jokainen meistä harrastaa. Samanlailla niistä tulee jollekin paha mieli. NIIIH!

Nimim. omahyväinen ja itsekeskeinen besserwisseri :cool:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
atwa
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 763
Liittynyt: 29 Joulu 2005, 09:26
Paikkakunta: Kotka-city

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja atwa »

Mä oon edelleen ihan rakastunu tohon naiseen...Oli se sitten Silvía Night tai Agust Eva Erlendsdottir ;)

Jos joku lähtee Islantiin,saa tuoda mulle SKE:n levyn. Hyviä arvosteluja saanut. Sitäpaitsi,mä en usko,että sillä on jäänyt rooli päälle....Pahemmin ihan saletisti Krissellä. Piste :)
Femme, dans sa vie, dans ses rêves aussi
Femme, dans ses yeux, ses cris, ses aveux
Femme, femme aimée et femme qui aime
Femme, élégance, et femme qui danse

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja tomato »

Silvian (tai siis mikä sen oikea nimi olikaan) ois pitäny antaa yks haastattelu / pressitilauisuus ilman roolia ja meikkejä ja selittää homman nimi eli että Silivia Night on ilkeä narttu :D

Ei huonoille biiseilla saa buuata vaan kaikkia pitää kannustaa. Ei suomellekkaan oo buuattu vauikka ties mitä ollaan viisuihin lähetetty :twisted:
Was tomi...

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja Violette »

tomato kirjoitti:Ei huonoille biiseilla saa buuata vaan kaikkia pitää kannustaa. Ei suomellekkaan oo buuattu vauikka ties mitä ollaan viisuihin lähetetty :twisted:
Silloin kun Suomi on viimeksi lähettänyt viisuihin oikeasti huonoja ja oikeasti huonosti sijoittuneita viisuja, ei yleisönä ollutkaan nykypäivän tapaan riehuvia ja voimakkaasti tuntevia viisufaneja vaan hillitysti joka esitykselle taputtavaa iltapukukansaa. ;) Toki jotkut suositut kappaleet saivat aikaan ehkä selkeästi kovemmat aplodit, mutta ei kai nyt millekään biisille sentään buuattu ole...
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Islanti 2006: Silvia Night - Congratulations

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Onko kellään tietoa, miten Carola on suhtautunut (vai ei mitenkään) Silvian syytöksistä, että euroviisupomon autossa olisi vähän hommailtu ja näin finaalipaikka saatu? lol
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Lukittu