Kauden 2009 päätösgaala: Semifinaalien tulokset

Sanoituskilpailukausi 2009
Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Kauden 2009 päätösgaala: Semifinaalien tulokset

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kauden 2009 päätösgaala: Semifinaalien tulokset

Viesti Kirjoittaja sziget »

Jee. :tapu: Erityisen osuvia kuvituksia olivat saaneet En halua luovuttaa, Mies? ja Selvää selvempää. Sopulien, tottelemattomien tonttujen ja kääntyvän kurssin kuvat olivat itsessäänkin mainioita. Kafkan tunnisti helposti ja melkein kaikki muutkin pienellä miettimisellä.

Äänestämisestä: kolmas semifinaali oli vaikein, koska siinä oli 11 käännöstä, joille olin antanut täydet pisteet, ja pari muuta ohittamatonta vielä lisäksi. Helpoin oli kakkossemi, jossa aikoinaan ykköseksi sijoittamiani oli vain kuusi. Suosikkini menestyivät parhaiten ykkössemissä: oman listani kärkikuusikko pääsi finaaliin.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Re: Kauden 2009 päätösgaala: Semifinaalien tulokset

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Oli kyllä hauskaa näiden kuvien kanssa. Tämä pelasti mun sinkku-Valentine's päivän.

Loistavaa taidetta!

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kauden 2009 päätösgaala: Semifinaalien tulokset

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Tulosvideot olivat täysin parhaita, kuten aina :ihana: Melkein iloitsen näistä enemmän kuin finaalin pistelaskusta. Katsottiin Huilumiehen kanssa ja melkein kaikki arvattiin. Tosin hieman ehkä "huijattiin" siten, että pysäytettiin video kunkin kuvan kohdalla :heh:

Tulokset olivat pääsääntöisesti oikein hyvät, paitsi että Kafkaata tulee kyllä ikävä finaalissa :aivanmaassa: Myös Baabelin tornin, Sopulitin ja Ei minnekäänin olisin itse päästänyt läpi.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5345
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kauden 2009 päätösgaala: Semifinaalien tulokset

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Joo, loistavia tulosvideoita taas kerran! :tapu: Kaikkein parhaimpia olivat "Mies?" :heh: ja "En". :peukku: Hienosti löydettyjä olivat myös esim. Vie tissit pois, Tottelemattomat tontut ja En halua luovuttaa.

TOMItun Kulkija ja Timoteuksen Ei minnekään olisivat kyllä nekin ansainneet finaalipaikan :( Mutta pääsääntöisesti parhaat pääsivät jatkoon, ainakin joka semin paras. :joojoo:

Enpä tälläkään yrittämällä saanut tekstejä finaaliin. :eiei: Lukashenka taisi tosin tehdä sijoitusennätykseni, 12. (Oliko näin, en ole tarkistanut?) Rosvopaisti menestyi huonommin kuin luulin. :(

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8838
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Kauden 2009 päätösgaala: Semifinaalien tulokset

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

En odottanut pääseväni finaaliin, mutta 15. sija on kyllä ihan hyvä sijoitus (ottaen huomioon konkarit, joiden kanssakilpailijana olin semifinaalissa). Tästä on hyvä aloittaa seuraava kausi. :joojoo:
Qaj.

Avatar
-Statler-
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 400
Liittynyt: 30 Maalis 2007, 18:45
Paikkakunta: Balcony of the Muppet Theater

Re: Kauden 2009 päätösgaala: Semifinaalien tulokset

Viesti Kirjoittaja -Statler- »

Jos tästä jotain positiivista hakee, niin höykytin UFOPOLIa 11-1 Alankomaiden jäsentenvälisissä. Meikäläinen sai siis kunnian vuoden äitelimmän viisun parhaasta käännöksestä. Heh! On oltava kiitollinen pienistäkin iloista. lol
Waldorf: "Why do we always come here?" ♪
Statler: "I guess we'll never know." ♬
Waldorf: "It's like a kind of torture..." ♪
Both: "... to have to watch the show." ♬

Avatar
Halima
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 557
Liittynyt: 29 Touko 2006, 17:16
Paikkakunta: Oulu

Re: Kauden 2009 päätösgaala: Semifinaalien tulokset

Viesti Kirjoittaja Halima »

Jee! :tuuletus: Kaksi mun kolmesta pääsi finaaliin!
Muutenkin tulos oli todella mieluinen: kappaleista, joille olin antanut vähintään viisi pistettä, vain kolme karsiutui! Teillä on hyvä maku. :joojoo:

Millonkas on finaaliäänestyksen takaraja?

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Kauden 2009 päätösgaala: Semifinaalien tulokset

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Halima kirjoitti:Millonkas on finaaliäänestyksen takaraja?
Viikon päästä maanantai-iltana. Julkaisen tänä iltana/yönä tai huomenaamulla finaalitekstit kootusti, kunhan olympiaseurannalta joudan. :surrur:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kauden 2009 päätösgaala: Semifinaalien tulokset

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

-Statler- kirjoitti:Jos tästä jotain positiivista hakee, niin höykytin UFOPOLIa 11-1 Alankomaiden jäsentenvälisissä. Meikäläinen sai siis kunnian vuoden äitelimmän viisun parhaasta käännöksestä.
Niinpä, Gaalan iloja on päästä ottamaan revanssia peruskisoista. Tällä laskentatavalla hävisin niin ikään Latvian (28-41), Tanskan (14-26) ja Bulgarian (4-6). Vastapainoksi voitin Montenegron (?-8) ja Moldovan (25-15).

Saavutuksena voi pitää sitäkin, etten ollut aikaisemmin jäänyt viimeiseksi, mutta kun nyt sen tein, teinkin sen saman tien reilusti kaksin verroin :hihi:
Halima kirjoitti:Jee! :tuuletus: Kaksi mun kolmesta pääsi finaaliin!
Se on erinomainen tulos :peukku: Erinomaisesti kävi myös nkorpin, joka sai molemmat tekstinsä läpi. Onnittelut kummallekin! :tapu:
Halima kirjoitti:Muutenkin tulos oli todella mieluinen: kappaleista, joille olin antanut vähintään viisi pistettä, vain kolme karsiutui! Teillä on hyvä maku. :joojoo:
Minulta vähintään viisi saaneista karsiutui kymmenen eli suurin osa :shock: (luvut eivät tosin ole aivan vertailukelpoisia :heh:) Toisaalta niistä, joille annoin vähintään kahdeksan, putosi niistäkin kolmannes :aivanmaassa:

Lukittu