Valvoja: MrMemory

Toivottavasti ei vaan ketään amatöörejä tule kisoihin sen takia mukaan. 

Weewa kirjoitti:Kutsukilpailu voisi olla raikas uudistus monen vuoden jälkeen.Toivottavasti ei vaan ketään amatöörejä tule kisoihin sen takia mukaan.

Toihan on hyvä uudistus!! 

Pete kirjoitti:Liittyyköhän tähän Myspace?
Ei siitä ainakaan Espanjassa mitään iloa ole ollut. Vain viisufanit jaksavat setviä satoja ehdokkaita ja "yleisöäänestyksen" tulos on sitten sen mukainen.
..ilman muuta on parasta että kutsukilpailu jää rinnalle mutta uskon että avoimesta kilpailusarjasta myös löytyy tasokkaita osanottajia .

wigwam kirjoitti:Juhannuksesta noin syyskuulle kestävänä aikana kuka tahansa voi osallistua kilpailuun omalla kappaleellaan, kunhan se vain täyttää euroviisujen vaatimukset.
(Ainakin sitten tiistai-illan
) Mukana ollaan! 

Juurovissön kirjoitti:Jos mä osallistun omalla kappaleellani, onko mun pakko myös laulaa se itse?
Jos tuota kirjaimellisesti tulkitaan, sitähän se tarkoittaa, jollei kerran kenenkään muun kappaleella saa osallistua.
Euroviisuthan on muodollisesti sävellyskilpailu. Lauluntekijöiden pitää siis osallistua omalla kappaleellaan eikä coverilla tai plagiaatilla, kuten ilmeistä onkin. Laulun saa toki tulkita joku muu kuin säveltäjä itse.
Jos "kuka tahansa" tarkoittaa aidosti ketä tahansa, YLE on vaarassa hukkua ehdokkaisiin, kun Siegel-G:sonit lähettävät ziljoona tyrkkyä ja koko Euroopan viisuharrastajat myös.

Juurovissön kirjoitti:Mitä mieltä muuten olette, pitäisikö vetää sävellyskilpailun rajat Suomessa asuviin henkilöihin?

Avoimen kisan ja kutsukisan yhdistelma on mainio vaihtoehto, vaikka vuonna 2005 ei toiminutkaan ihan parhaalla mahdollisella tavalla 

tonywerner kirjoitti:Ihan mahtavia uutisiaAvoimen kisan ja kutsukisan yhdistelma on mainio vaihtoehto, vaikka vuonna 2005 ei toiminutkaan ihan parhaalla mahdollisella tavalla

Pete kirjoitti:Liittyyköhän tähän Myspace?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: The Groke ja 1 vierailijaa