Valvoja: MrMemory

Mulla ainakin on ihan selkeä mielikuva siitä, jota en tosin osaa selittää. 

, mut ehkä kuitenkin jotain jäi puuttumaan...oikeestaan mua alko vähän jopa ärsyttää se että hyvää kappaletta ei pystytty laulamaan parhaalla mahdollisella tavalla, niinko noi drip drop kohdat olis pitäny vetää sillee kunnolla tunteella
eikä tolleen vaisusti....Vähän tuntu siltä että Azerbaidzhan oli keskittyny enemmän koreografian suunnittelemiseen ko laulun harjoitteluun
....mut siis kyl mä ihan tykkäsin tosta esityksest ja sillee, et ihan ansaitusti Safura oli viides 

Tontsa kirjoitti:Olin kuunnellut tätä kappaletta Mp3:sellani 597 kertaa.

Ticoshay kirjoitti:Tontsa kirjoitti:Olin kuunnellut tätä kappaletta Mp3:sellani 597 kertaa.
Mä oonkin kuunnellut satellitea yli 700 kertaa,mutta tätä vaan 500. ainiijoo sweet people 600
yli 700 kertaa?? mä oon kuullu Satelliten kokonaan tasan 3 kertaa, ehkä 4.. en oo ihan varma..ja Sweet Peopleaki oot kuunnellu 600 kertaa
Kuinka voikaan ihmisten musamaku erota........Tän Azerbaidzanin kuuntelun mä ymmärrän ehkä vielä jotenki, ko varsinki pelkästään kuunneltuna tää on oikeestaan aika hyvä ( siis ilman tota kaikkee lavahärdellii )...

Tontsa kirjoitti:Muuten, tietääkö kukaan mistä voisi ostaa / tilata Safuran levyn?

oxox kirjoitti:Tontsa kirjoitti:Muuten, tietääkö kukaan mistä voisi ostaa / tilata Safuran levyn?
En ihan vastaa kysymyksees, mutta kun muutenkin olin tulossa kertomaan niin:
SAFURAN uusin levy löytyy nyt Spotifysta! http://open.spotify.com/album/4saxLfBVTSiofpwEKmkZ3H ENJOY!

..Suurinta osaa viisuista mul ei edes kyl oo ipodissani...

MuzaMaza kirjoitti:Aikamoista huutamista ja tekokarismaa ja muka elämää suurempaa draamaa koko kolmen minuutin ajan. Huomattavasti parempi pelkästään kuultuna.![]()
Mutta en mie tätä Safura-lapsosta uskonut missään vaiheessa. Käy koulusi ensin lopuun ja tule sitten leikkimään elämän kolhimaa aikuista naista.

Vaikka kyllä tästäkin kovasti tykkään, niin pitäisi maata edustavan laulun todella tulla kyseisestä maasta ja yleensä parempi kun se on vielä kansallisella kielellä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: The Groke ja 1 vierailijaa