Valvoja: MrMemory

Ticoshay kirjoitti:Miksei koskaan Helsingissä
2011 karsinnat saisivat olla Karhuhallissa, Porissa 

Ticoshay kirjoitti:Miksei koskaan Helsingissä![]()

Serduchka kirjoitti:2011 karsinnat saisivat olla Karhuhallissa, Porissa![]()

The_Sipi kirjoitti:Ticoshay kirjoitti:Miksei koskaan Helsingissä![]()
Olenko joutunut johonkin rinnakkaisulottuvuuteen vai eikö finaali ollutkaan Helsingin Kulttuuritalolla 2008?Serduchka kirjoitti:2011 karsinnat saisivat olla Karhuhallissa, Porissa![]()
Promenadisali sopisi paremmin... toki!

The_Sipi kirjoitti:
Olenko joutunut johonkin rinnakkaisulottuvuuteen vai eikö finaali ollutkaan Helsingin Kulttuuritalolla 2008?

Juurovissön kirjoitti:Jos Tampereen messuhalli saadaan sopivasti täyteen, tunnelma on hieno ja järjestelyt käteviä = kaikki osapuolet hyvin tyytyväisiä, miksi vaihtaa kisat Helsinkiin, jossa on välillä muutenkin runsaudenpula viihdetarjonnasta.

Metsis kirjoitti:Juurovissön kirjoitti:Jos Tampereen messuhalli saadaan sopivasti täyteen, tunnelma on hieno ja järjestelyt käteviä = kaikki osapuolet hyvin tyytyväisiä, miksi vaihtaa kisat Helsinkiin, jossa on välillä muutenkin runsaudenpula viihdetarjonnasta.
Niin, JOS saadaan. Järjestelyjen sujuvuudella en ainakaan tän vuoden osalta lähtis kehuskelemaan.

Archieboy kirjoitti:Varmaankin Pori voisi olla hyvä vaihtoehto sit Treen jälkeen
Pori isännöi nykyään vain mm. Jazzeja ja Rauman Meren Juhannusta
Viisukarsinnat olisivat mahtavat saada Poriin 

Archieboy kirjoitti:Järjestelythän sujuivat mielestäni aivan moitteetta ja fanitkin saivat paikkansa aivan eturiveistä.
Seisomapaikan ostaneet fanit saivat tyytyä joko piippuhyllypaikkoihin tai katsomon sivuun pystytettyyn karsinaan, ei siis eturiviin kuten suurin osa meistä oli olettanut. "Eturivin" paikat olivatkin rivin 11 paikkoja, äidilleni olin hommannut liput ja kuinkas ollakaan, hän istui eturivin keskellä kun itse olin (kylläkin sitten ihan omasta tahdostani) siellä karsinassa. Ykkösrivi löytyi sivuilta, rivin 11 kohdilta. Siellä suurin osa ainakin kuppilan kautta tuntemistani faneista taisi istua.

+ Viisut + kirjoitti: Albanian edustaja vois tulla tonne finaaliin![]()

Metsis kirjoitti:Archieboy kirjoitti:Järjestelythän sujuivat mielestäni aivan moitteetta ja fanitkin saivat paikkansa aivan eturiveistä.
Sulta on vissiin jääny jotain välistä?Seisomapaikan ostaneet fanit saivat tyytyä joko piippuhyllypaikkoihin tai katsomon sivuun pystytettyyn karsinaan, ei siis eturiviin kuten suurin osa meistä oli olettanut. "Eturivin" paikat olivatkin rivin 11 paikkoja, äidilleni olin hommannut liput ja kuinkas ollakaan, hän istui eturivin keskellä kun itse olin (kylläkin sitten ihan omasta tahdostani) siellä karsinassa. Ykkösrivi löytyi sivuilta, rivin 11 kohdilta. Siellä suurin osa ainakin kuppilan kautta tuntemistani faneista taisi istua.
![]()
Mutta jatkoista oon kyllä samaa mieltä.

Mutta kertaus on näemmä opintojen äiti...
Näinhän se meni. Toivottavasti joku päättävä elin tulee tänne ja lukee viime vuoden kokemukset paikkajaosta, ettei samanlaista katastrofia ole ensi talvena.
Minä haluan ennen kaikkea virittäytyä tunnelmaan - sama se näkyykö jotain vaiko eikö. Kotona sitten katson miltä esitykset näyttivät
Lisäksi haluan rehvastella, että olen ollut paikan päällä jokaisessa Suomen karsinnassa vuodesta 2002 lähtien 

Samoja aatoksia. En voisi kuvitellakaan istuvani kotisohvalla, ellei ole ihan pakko.

gentedimare kirjoitti: Minä puolestani haluaisin ehdottaa, että YLE panostaa väliaikaesiintyjiin.![]()

gentedimare kirjoitti:Minä puolestani haluaisin ehdottaa, että YLE panostaa väliaikaesiintyjiin.![]()
Kunnon bileet pystyyn, kiitos!![]()
Ei mitään luuseri Scandinavian Hunkseja, jotka aiheuttaa katsojissa vain myötähäpeää. "Siis miten noitten miestin tanssi liittyy euroviisuihin?" Jos on raahattava se Ryypakki miljoonannen kerran vinguttamaan viulua meille, niin ihan mieluusti. Parempi sekin on kuin jotkut Hunksit heilumassa lavalla yleisön ollessa hiiren hiljaa
Ja jos vielä saisin ehdottaa, niin miten olisi Kuopion Nuorisokuoro laulamaan meille viisuja. Kyllä siinä yleisökin innostuisi laulamaan ja jammaamaan mukana, kun nuo innostuneet nuoret vetäisi kunnon viisupotpurin.

gentedimare kirjoitti: Jos on raahattava se Ryypakki miljoonannen kerran vinguttamaan viulua meille, niin ihan mieluusti.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: The Groke ja 1 vierailijaa