Tosin aivan varmasti ainakin joku ihan lavan edessa istuvista nautti siita lopun "levityksesta"
Laulukin meni miten meni

En ihmettele ettei mennyt finaaliin

Valvoja: MrMemory

.
Albatrossi kirjoitti:Naisia halventavaksi en kokenut ollenkaan, mutta esitys oli kyllä heikko kappaleen tasoon nähden. Itseänikin otti päähän se, kun tuolla esityksellä vietiin huomio täysin itse biisistä ja Gjokon hyvästä laulamisesta.
Itse koin naisia halventavaksi kokonaisuuden, joka syntyi vaatteista, koreografiasta ja tavasta, jolla itse artistit tanssijoihin suhtautuivat lavalla. Halpaa. Esim. Svetlanan vähäpukeiset miestanssijat viime vuodelta olivat ihan eri kastia, nimenomaan siksi, että heidän läsnäolollaan lavalla oli jokin pointti ja hauska & terävähkö pointti se olikin 

romualdo kirjoitti:Miksei voitu esittää tätä kuten siellä kansal.karsinnoissa... toi on siis nii halpahintaista pisteiden kalastelua lievässä hiivassa olevilta "hetero"miehiltä....

Hutsukoreografia yhdistettynä laulun herkkään sanoitukseen aiheutti pettymystä ja suoranaista pahoinvointia - mies ilmeisesti tarkoitti sanoa että hyvä kun erosin, nyt voin vähemmillä tunnontuskilla viettää aikani bordellissa.

Mansikka kirjoitti:
Loistava!!
Häiritsee noissa lyriikoissa ainoastaan se, kun olen aina kuullut 2. säkeistön alussa "Pienen pojan pääs" ja Paita ostetaan tilalla "Pandaa nussitaan"
viihdettä toi "Jaska ihan sillalta"
.
Itse olen tehnyt tälle nimittäin kilpailevan Niilin hanhet-suomennoksen. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: The Groke ja 1 vierailijaa