Valvoja: MrMemory

. Koko alkukauden selkeä ykköseni, heti Coral Segovian jälkeen ja nyt mieltymyksensä on suorastaan romahtanut
. Ei, en sitten millään jaksa tällaista laavlaav-sokerisoitua nyyhkäriä!
Mä sanon sen, että tämä on kyllä kaikkien aikojen euroviisu minulle, vaikka Fairytale onkin ihan kannoilla... Seuraavaan biisiin onkin sitten jo matkaa hieman
Mutta mitä olen huomannut, niin Didrik on kyllä kerännyt oikein mukavan faniryhmän ja se on tärkeää, että häntä jää fanittamaan monen moni ihminen minunkin lisäkseni... Toivottavasti nimierkki gentedimare vaan ei ole muuttanut mielipidettään
Mielipiteitä saa vaihtaa, mutta jotenkin vaan tuo nimierkki Kollegan mielipiteen vaihto tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta
No, kieltämättä minullakin suuria muutoksia tapahtuu, mutta eivät ne yleensä ole noin äkkinäisiä ja suuria heti alussa 

Vaikka tämä jonkun mielestä olikin teennäinen, niin minä pidin Didrikin tulkintaa myös hyvin vilpittömänä.
Ja se pyörivä kamera-ajo on joka kerralla hyvin tehokas katseltava.
Serduchka kirjoitti:Toivottavasti nimierkki gentedimare vaan ei ole muuttanut mielipidettään![]()

Ihanaa kuulla tällaisia uutisia Samiasd... Hienoa, että edes kisojen jälkeen rupesit tästä tykkäämään
Minulla on käynyt joidenkin biisien kanssa niin tässä lähivuosina 

ja Saksa
. Eikä noilla sijoituksilla ollut mitään tekemistä menestymisen kanssa, ihan sattumaa, että Saksa ja Turkki olivat oikeastikin ykkönen ja kakkonen
.
On tätä odotettukin, niin ihanan rento biisi 

Ei taida olla herra Kempellä enää sormensa pelissä... 

Robby kirjoitti:No olipahan pettymys![]()
Hieman vaihtelua
Robby kirjoitti:Ei taida olla herra Kempellä enää sormensa pelissä...
Hehe, sori jos vähän innostuin kritisoimaan 

Chardonnay kirjoitti:Mua vähän pelotti toi esittäjä ku se näyttää ihan sarjamurhaajalta.
Mutta ei sellane pelottava charmi olis pahitteeksikaan... Ei Didrik mikään naapurinpoika lookkeineen oo 

.. Mun mielestä Didrik ei kyllä näytä miltään sarjamurhaajalta todellakaan!

Maltan tuskin odottaa, mutta ehkä jaksan odottaa jouluun. 

Pitihän se tietty avata, vaikka oli tarkoitettu vasta joululahjaksi.
Mutta en kuitenkaan avannut koteloa, katsoin vain kannet. Onneksi Didrikin CD on viimein rantautunut Suomen markkinoillekin. 

Lisäksi vielä kappaleiden järjestys:
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: The Groke ja 1 vierailijaa