http://www.esctoday.com/news/read/14184
Isäntämaa on käynnistänyt karsintaan osallistumisen Melodi Gran Prix 2010:een
Seuraaja Alexanderille on alkanut

Valvoja: MrMemory

Tone olisi loistava seuraaja Alexille!
Kunhan ei vain tule seuraavanakin vuonna lisää viuluja ja söpöjä poikia, menee muuten hermot, kauniita naisia Norja saisi tällä kertaa valita. 

Jisuliini kirjoitti:Kunhan ei vain tule seuraavanakin vuonna lisää viuluja ja söpöjä poikia, menee muuten hermot, kauniita naisia Norja saisi tällä kertaa valita.
Mutta voisi Norja lähettää jonkun kauniin blondin, kuten Christine Guldbrandsen

Serduchka kirjoitti:No... Kyllä mulle söpöt pojat kelpaaMutta voisi Norja lähettää jonkun kauniin blondin, kuten Christine Guldbrandsen

Jisuliini kirjoitti:Kaunis blondi olis oikein hyvä, joko Norjalta tai Suomelta. Kun kyllä niitä täälläkin riittää.

Serduchka kirjoitti:No joo... Joku kaunis ballaadi tai sitten joku tanssiviisu blondille kauniille norjattarelle

Jisuliini kirjoitti:Serduchka kirjoitti:No joo... Joku kaunis ballaadi tai sitten joku tanssiviisu blondille kauniille norjattarelle
Tanssiviisu sellaiselle norjattarelle joka osaisi vähän tanssahdella siä lavalla.
Kunnon diskokipale ja nainen oranssissa glitterimekossa tanssimaan monen miehen kanssa 

Niin ja taustatanssijat tietty mukaan, tulisi hieno kokonaisuus. Ja sellaiset vaatteet päälle jotka sitä kappaleen sanomaa ja tyyliä parhaiten edustavat. Mutta muttaah, mielestäni Norjaa saisi todellakin ihan mieluusti edustaa joku jo tämän vuoden karsinnoissa olleista artisteista, joku muu tietty ku Allu.
Tone tai Ovi. 

Se on hyvä etno biisi 

Treno kirjoitti:italodiskoartisti

No ei nyt sentään kuitenkaan
Ellei ole yhtä hyvä kuin Signmarkin Speakerbox, joka on minulla *** biisi... Suurin tähtimäärä mitä rap biisille voinee antaa
Tai Alex 2:sia 

Serduchka kirjoitti:Treno kirjoitti:italodiskoartisti
Sana disko aiheuttaa minussa tällaisen tunteen:![]()
Hyvä, hyvä... Odotan innolla

Treno kirjoitti:1980-luvulla muutaman miljoonan kappaleen U.S.S.R. -hittisingleä myynyt brittiläinen (!) italodiskoartisti
Eddy Huntington aikoo ilmeisesti osallistua Norjan tuleviin viisukarsintoihin. Biisi "Rainy day in May" on hänen norjalaisten faniensa väsäämä.
Toivottavasti huhu osoittautuu todeksi ja Eddya todella kuullaan karsinnoissa, mikä olisi hieno juttu![]()
Mites tää on mennyt ihan ohi

enhän minä nykyään jaksa käydä näissä chattailuketjuissa lukemassa, kuinka "se ja se artisti ois kiva mun mielestä" 

tonywerner kirjoitti:Onkohan Eddy muuttunut yhtään sitten 1980-luvun

Alexandrahan kisaili maan karsinnoissa vuonna 2008 kappaleella Sillycone Valley. Itse hän kommentoi osallistumista näin: 

Sensaatio!
Tai sitten perätön uutisankka.

Bändin joulukiertueella on mukana Alexander Rybakin ex-tyttöystävä - juuri hän josta Fairytalessa lauletaan. Viulisti on hänkin. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa