Valvoja: MrMemory

.mangolassi kirjoitti:Ilmoittautukaa, oi kaappifanit!
Aber nicht im Scharank 

! ..riippuen siitä, mitä Ruotsilta tulloopi 

se tyttö on syntymähumalassa. Semmonen....

) mielenkiintoinen live-ääni ja esiintyminenkin mieleenpainuvaa. Tämä ei kuulosta viisuihin tehdyltä laululta. 
Rousku kirjoitti:Laulaja (vai lausuja?) näyttää (ja kuulostaa) ihan känniseltä. Saakos säntöjen mukaan lavalla olla humalassa?

mangolassi kirjoitti:Aancon kirjoitti: Noh, taidan yksin pitää tästä.![]()
Miten niin yksin?? Meitähän on sitten kaksi!Nauroin äsken täällä kotona issekseni ääneen, kun tätä kuuntelin. Onkohan tähän biisiin haettu jotain tarkoituksellista mustaa huumoria?
Mä niin rakastan tätä biisiä
Mukava yllätys, saksan suunnalta ei ollut mulla minkäännäköisiä odotuksia.
Aluksi varovaiset viisi tähteä

Menee puntarin kärkipäähän, kunhan saan viikonlopun valinnat lisättyä. Live-veto ei kuitenkaan täysin vakuuta enkä oikein usko kappaleen menestykseen.
Timoteus kirjoitti:Tarvitsin pari kuuntelua päästäkseni biisiin sisään mutta nyt Satellite onkin soinut päässä koko päivän. Rakastan.![]()
Se aksentti on ihan parasta
Tällä hetkellä puntarin kuudes 

Soppis kirjoitti: Ja ei tuo Lenakaan ole hullumman näköinen. Olkoot vaan syntymähumalassa.
.

Jotenkin ihan yllätyin, kun ensikerran kuuntelin että ai tällasta voi tulla Saksalta.
Aksentti on ihan parasta ja laulajalla persoonallinen ääni, tykkään! Ja kappalekin on piristävä ja mukaansatempaava, kivat ne pimputukset. 

Ate kirjoitti:Timoteus kirjoitti:Tarvitsin pari kuuntelua päästäkseni biisiin sisään mutta nyt Satellite onkin soinut päässä koko päivän. Rakastan.![]()
SamisSe aksentti on ihan parasta
Tällä hetkellä puntarin kuudes
Juuri näin kävi mullekin. Ensin kuuntelin livevedon enkä tykännyt yhtään, mutta nyt kuuntelin pari kertaa studioversion ja tää on ihana! 

mangolassi kirjoitti:Nauroin äsken täällä kotona issekseni ääneen, kun tätä kuuntelin. Onkohan tähän biisiin haettu jotain tarkoituksellista mustaa huumoria? Vai olenko jo syönyt niin paljon sauerkrautia und bratwurstia, että sisäinen saksalaiseni on herännyt?

Halima kirjoitti:Juuri näin kävi mullekin. Ensin kuuntelin livevedon enkä tykännyt yhtään, mutta nyt kuuntelin pari kertaa studioversion ja tää on ihana!

Vitsit mä tykkän melkein kaikista tän vuoden biiseistä, hyvät viisut mulle tulossa.
Ihana rallatus ja ihana tyttö!
Ääntäminen tuo vain oman viehätyksensä mukaan biisiin. Neljä tähteä ja kevyesti! 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa