Valvoja: MrMemory

Juurovissön kirjoitti: Itse haluaisin nähdä hienon oopperatalon, jonka katolla kuulemma kaupunkilaiset tykkäävät käyskennellä ja tapailla toisiaan!![]()
kuinka suosittu oopperan katto onkaan?

Kun vielä hetki sitten tuo areena oli nimeltään Telenor Arena
Serduchka kirjoitti:^ Kyseessä on sitten taas areenan nimen vaihtoKun vielä hetki sitten tuo areena oli nimeltään Telenor Arena
Fornebu Arena lienee siis se virallinen nimi. 

Tosin tuo Fornebu on Telenorin aikaisempi nimi joten vaihto kisojen ajaksi ei lienee ollut mikään ongelma.

JukkaV kirjoitti:Vielä tuosta areenan sijainnista: onko kyse Oslon kaupungin/kunnan maantieteellisesti ulkopuolisesta paikasta?

JukkaV kirjoitti:Tjaahah... Miksihän fanit eivät möykkää asiasta? Olen ymmärtänyt, etteivät kv. fanit ole innoissaan "pikkukaupungeista"...

UFOPOLI kirjoitti:JukkaV kirjoitti:Tjaahah... Miksihän fanit eivät möykkää asiasta? Olen ymmärtänyt, etteivät kv. fanit ole innoissaan "pikkukaupungeista"...
Eihän tuo ole sen kummempi kuin paikallinen Espoo/Vantaa, joissa niissäkin on kummassakin alueita, joihin pääsee Helsingin keskustasta nopeammin/helpommin kuin moniin kaupungin sisäisiin paikkoihin.

Timoteus kirjoitti:Bærum on Oslon länsinaapuri ja väkiluvultaan (108 000) Norjan viidenneksi suurin kunta Oslon, Bergenin, Trondheimin ja Stavangerin jälkeen.

Roope kirjoitti:Fornebu Arena toimii viisunäyttämönä
http://nrk.no/contentfile/file/1.662735 ... 50x367.jpg

Hienoa humppaa
Mää ainaski hauluisin sinne oopperatalon katolle kuljeskelemaan, maleksimaan, viettämään aikaa 

Juurovissön kirjoitti:Jassoo, taitaa tulla kaikkien aikojen ESC 2010 NorjassaHienoa humppaa
Mää ainaski hauluisin sinne oopperatalon katolle kuljeskelemaan, maleksimaan, viettämään aikaa

jv. Selvästikin sivu, johon pitää tutustua oikein ajan kanssa...ja norjan kielen sanakirja kainalossa
.

Cyrano kirjoitti:Jeeee! Enää 244 päivää Oslon kisoihin!

Serduchka kirjoitti:Cyrano kirjoitti:Jeeee! Enää 244 päivää Oslon kisoihin!
Niin se aika menee![]()

jee euroviisut kirjoitti:Tuntuu aika pitkältä ajalta, mutta muistakaa, että enää kolme päivää Suomen karsintojen kutsuartistien julkistukseen ja oletettavasti alle kolme kuukautta Albanian karsintoihin.
Paljon puntaroimista ja sitten se matka Osloon
Ai että odotan jo viisuja innolla
Juurovissön kirjoitti:^ Parahin Cyrano, minusta tuo Oslo-määritelmäsi oli hyvin tylsä, ei millään pahalla.
Jokaisessa kaupungissa on mielenkiintoista nähtävää! Itse haluaisin nähdä hienon oopperatalon, jonka katolla kuulemma kaupunkilaiset tykkäävät käyskennellä ja tapailla toisiaan!![]()
Tarina uudesta tapaamispaikasta ei vielä kerro, kuinka suosittu oopperan katto onkaan?
on meinaan sellanen kultturelli kokemus että

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa