http://euroviisut.yle.fi/artistit/2009- ... i-hietanen
Valvoja: MrMemory

Toivottavasti biisi on yhtä upea kuin se Kaivannon hänelle säveltämä italiankielinen viisutyrkky, joka kuultiin karsintojen jälkeen Tuttu Juttu Show'ssa.
[Sempre di piu di te (?)]

Minä ainakin odotan innolla millainen muhkea biisi tulee!
Katri Utulan blogissa sanotaan, että Pentti on luvannut "isoa konserttinumeroa". 

En oikein odota Pentiltä mitään, enkä oikein usko, että hän pystyy yllättämään minut positiivisesti... Onko siis enää toivoa positiivisesta yllätyksestä 

Pete kirjoitti:Tervetuloa tosiaan Pentti!Toivottavasti biisi on yhtä upea kuin se Kaivannon hänelle säveltämä italiankielinen viisutyrkky, joka kuultiin karsintojen jälkeen Tuttu Juttu Show'ssa.
[Sempre di piu di te (?)]
Sanat olivat Kaivannon 

Ate kirjoitti:Matti PuurtisenSanat olivat Kaivannon
Tämä tietotulva vaan sekoittaa pään. 

Siis italiankielistä "konserttinumeroa"

kaivanto kirjoitti:Korjataanpa väärät tiedot:

Pete kirjoitti:Kuka muuten laulaa Pentin kanssa levyllä kappaleen "Silta yli synkän virran"?

.
. 
Kappale on jo valmiina
"Iso italiankielinen konserttinumero", vai miten se Pentti sitä kuvaili

gentedimare kirjoitti:Mä pistän kaiken toivoni nyt Penttiin, että Pentti laulaa meille sellasen elämyksen, että puolet Suomen naisista ja miehistä pyörtyy ja äänestää Pentin Osloon ja jotkut Eläkeläiset saa nuolla tappion karvasta kalkkia

tonywerner kirjoitti:Kyllä vainKappale on jo valmiina
"Iso italiankielinen konserttinumero", vai miten se Pentti sitä kuvaili
![]()

tonywerner kirjoitti:gentedimare kirjoitti:Mä pistän kaiken toivoni nyt Penttiin, että Pentti laulaa meille sellasen elämyksen, että puolet Suomen naisista ja miehistä pyörtyy ja äänestää Pentin Osloon ja jotkut Eläkeläiset saa nuolla tappion karvasta kalkkia
SMIAXII![]()
![]()
![]()
Kerrankin![]()
Voipi olla niin! 

Juurovissön kirjoitti:Eli onkos Pentti sitten selvästi kuppilalaisten suosikki artistina?

Juurovissön kirjoitti:Eli onkos Pentti sitten selvästi kuppilalaisten suosikki artistina?
Muutama aktiivinen kuppilalainen liputtaa Pentin puolesta, mutta missään nimessä ei voida puhua "koko kuppilan suosikkiartistista" - edelleen ikävä kyllä 

JeSSSe kirjoitti:Joo ei todellakaan ole kuppilan suosikki!!!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa