... kauheita nää alkuinnostukset meillä faneilla... )Valvoja: MrMemory
... kauheita nää alkuinnostukset meillä faneilla... )
romualdo kirjoitti:täsä on täyellinen eviisu ja ejustaja... höpöhöpö Teille noitten eteerisyyshakuisuuksienne kanssa, kuunnelkaa Bel-68,Nor-93,Nor-96 lauluja vaikka viikko putkeen, siinä on Teille sitä eteerisyyttä parhaimmillaan... nyt valtakunnallinen kansanliike liikkeelle : Värttinä Oslohon ... ! Kaikki muut vaihtoehdot ovat jokseenkin mahdottomia, (vaikken olekaan kuunnellut vasta kuin nämä 4 ...... kauheita nää alkuinnostukset meillä faneilla... )
Tarttuu ja jää päähän! Neljän tähden kuiskaajat! 

Ihme haitarisoolottelut eikä mitään järjen jäänteitä. Ei tästä ulinasta saa kuin päänsärkyä. Menisivät kotiinsa.
.. Ihana kappale on
.. Kolme tähteä nyt alkuun. Tää on mulla kuuden joukossa tähän mennessä 

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti:romualdo kirjoitti:täsä on täyellinen eviisu ja ejustaja... höpöhöpö Teille noitten eteerisyyshakuisuuksienne kanssa, kuunnelkaa Bel-68,Nor-93,Nor-96 lauluja vaikka viikko putkeen, siinä on Teille sitä eteerisyyttä parhaimmillaan... nyt valtakunnallinen kansanliike liikkeelle : Värttinä Oslohon ... ! Kaikki muut vaihtoehdot ovat jokseenkin mahdottomia, (vaikken olekaan kuunnellut vasta kuin nämä 4 ...... kauheita nää alkuinnostukset meillä faneilla... )
Mä alan kans tähän kansanliikkeeseen, että Kuunkuiskaajat viisuihin, koska heillä on tarkoituksenmukaisin biisi.![]()
Varalla on sitten Osmo Ikonen takataskussa.

....En minä ole mihinkään luvannut saapua… jasså, minun pitäisi lähteä Helsinkiin ja vielä seisoa Senaattitorilla plakaattien kanssa heilumassa..
...ei minun vanhat jalat jaksa tällaiseen enää....menkää te nuoret puolestani. 

.
"MEKI TAHOTAAN FAIRYTALE"!! Tämä ei oo mitään uutta viisuissa, mutta toisaalta, tarviiko ollakaan...?
Biisistä kuitenki tykkään todella paljon ja luulen, että se saattaisi pärjätä hyvinkin. Tähän täytyy olla kyllä hyvä show, koska se ei vaan toimi että tyttäret hoilottaa kaksistaan lavalla tän biisin läpi.
Mukava ja harmiton rallatus, mutta onko tämä liian "suomalainen"?

Pixie kirjoitti:onko tämä liian "suomalainen"?

Pixie kirjoitti:Tämmöisen "romanihenkisen" biisinhän olisi voinut Amadeus esittää...?
Jasmineakin voisi kysyä, tuolla romaanittarella on kokemusta Oslosta, tuntee paikat
Tulee ihan Mustalaiskaravaani Suomen karsinnasta 1976 mieleen

Tosin tämä on paljon parempi.
Subculture kirjoitti:Sydän ehti jo hieman pompahtaa, Päivärinnan sisarukset Suomen karsinnassa, mutta ei sitten.
)
Huutaja kirjoitti:Subculture kirjoitti:Sydän ehti jo hieman pompahtaa, Päivärinnan sisarukset Suomen karsinnassa, mutta ei sitten.
Ketkä on Päivärinnan sisarukset??? --(oon kai jääny paitsioon)
Tämä tarttuva ja teatraalinen "kansantanhu" nostattaa hymyn huulille.
Neljä tähteä 

yhä enenevässä määrin. Aloitus käy hienosti heti päälle. Ja otoivottavasti se päällekäynti ja näiden enekelimäinen olemus luo tosi hyvän kontrastin toisiinsa nähden myös esityksessä.

Hometown kirjoitti:Sanoittajan ratkaisu kertsissä vähän ihmetyttää. Miksi tyttäret on pantu laulamaan "työlki ellää, vaan kaupal rikastuu". Tämä sopisi jonkin kulkukauppiaan ("laukkuryssän") ralliin, mutta ei oikein näille neidoille.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa