Valvoja: MrMemory

Täähän on kaikessa vanhanaikaisuudessaan hyvinkin trendikäs. Jee.
tonywerner kirjoitti:Eläkeläisille kilpailija humppaosastolleMelodia kuin suoraan "Jätkän humpasta"... pettymys
Olisin odottanut jotain hienostuneempaa ja kaihoisampaa tai jotain muuta
Yks tähti *

Opetelkaas kaikki ne taputukset siinä kertosäkeessä!

Tää on tosi rento, kunnon meijjän itäsuomalainen keimailubiisi. Työlläkii ellää, mut kaupal rikastuu... kunnon pelimannimeininkii. Eihän tähän voi olla kuin ihastumatta.
Järkytyin asiansotkijaraatien hylkimisestä.
Tälle reikähousupelimanni-meiningille voisi suoda ilman muuta voiton Oslossa, mutta koskaanhan omat suosikkibiisini eivät voita. Jos Suomi valitsee tämän taideteoksen (Roopen kommenttia lainatakseni), olen henkeen ja vereen tämän teoksen takana. Värttinän tytöt ovat todella taitavia, ja kun tähän rakentaa kunnon spelit mukaan, konsepti on täydellinen. Ihanan virkistävä biisi, voisiko jopa sanoa täällä vieroksutun adjektiivin edes yhden tämän kerran: AITO! 

Metsis kirjoitti:Mä alan jo vähän lämmetä tähän laukkuryssäralliin.Opetelkaas kaikki ne taputukset siinä kertosäkeessä!
![]()
Marjun TOP3:ssa. Ei varmaan yllätä vanhoja tuttuja, että etno-hoihai-hoilotus uppoaa. Tämäkin olisi hyvin jännä nähdä Oslossa. Ja esiintyjäthän eivät tosiaan ole mitään ensikertalaisia isoilla lavoilla. Jos on valittava humppaa, niin mieluummin tämä.

Nyt oltaisiin noin 15 vuotta myöhässä. Kuiskailkaahan tytöt vaa koto-Suomessa tätä, jossai Kaustisilla... 

ta1ja kirjoitti:Tää on niin tätä ollut Suomessa tämä kansanmusiikin tai siis kansanmusiikkivaikutteisen edes saanti viisuihin.

. En oikein käsitä, kun ei tällainen musiikki yleensä ole ollenkaan mulle mieleen. 

Antero15 kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=PJUP3OEwWvA

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa