http://euroviisut.yle.fi/artistit/2009- ... i-kleemola

Valvoja: MrMemory

Just Asematunnelin Anttilassa katsoin miehen levyä. Ei kyllä lähtenyt mukaan, vaikka hintaan 1,99 € ois saanut. 

Pakko myöntää, että ensin suhtauduin hieman epäileväisesti, mutta lopulta herran ääni alkoi vähän avautua miullekin. Kun uskaltaa alkaa revitellä, tulee ääneen heti enemmän tarttumapintaa ja fiilistä. Tarvitaan vaan hyvä ja menevä biisi nyt. 

Tulee vähän mieleen Juha Tapio. Spotifystä löytyy myös biisi nimeltä Drama Queen.
Viisuisemppoo. 

Pikkasen tulee mieleen alkuaikojen Anssi Kela, mutta ei se ees oo huono asia.
Iloista menoa kehiin, joo!

Antille vaan viisuihin!

Pete kirjoitti:Minulle tulee vaan koko ajan nimiLainaaja Timoteus mieleen tästä tyypistä.![]()
. Minulle ennestään tuntematon, mutta lupaavalta kuulosti. Tätä odotan mielenkiinnolla.

Ei hullumpi kipale, mutta jotenkin tutun ja turvallisen kuuloinen. Aika perus laulaja/lauluntekijä -miehen tavaraa... Kolme tähtee ***
Täähän parani loppua kohden ja tähänhän ihan tykästyi! Kaiken puolin hyvin sovitettu ja rakennettu biisi! Nostan tähdet neljään ****
.

MuzaMaza kirjoitti:Kleemolan Antti kuulostaa tutulta ja turvalliselta. Minä kyllä tykkäsin ja viehätyin. Hellää ja herkkää. Nyt ratkaisee artistin karisma ja lava-esitys. Aineksia on.
Tämän menestyssuunta kulminoituu juuri sinne Tohlopin lavalle. Aineksia ainakin olisi. 

Tää nyt oli tämmönen. *** tähteä kuitenkin.

. Tykkään kyllä iskelmästä genrenä, mutta kun ei tässä ole juuri mitään uutta, ikuisesti käytettyjä säveliä ja miehen äänikin on niin iskelmää... Juha Tapio tekee tämän paljon paremmin.

No joo... Aika tyypillistä iskelmää

Varaudun siis karsintaan nenäliinojen kanssa. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa