Päivää kaikille! Piti jo viime vuonna kirjautua ja osallistua viisukeskusteluun. Tässä tämän hetken fiilikset, ennen viimeistä karsintaa.
Jaettu ykkössija: Heli Kajo: Annankadun kulmalla
Kuunkuiskaajat: Työlki ellää
- En osaa sanoa, kumpi ykkönen, mutta molemmat persoonallisiaa, mieleenjääviä ja aivan mainioita! Kumpi tahansa käy Osloon!
3. Antti Kleemola: Sun puolella
- Hyvä Suomibiisi. Enkuksi tämä yhtä hyvillä sanoilla, niin kelvannee Oslossakin!
4. Osmo Ikonen: Heaven or Hell
- Kyllä kyllä on hyvä laulaja! Mielenkiinto vaan lopahtaa noin kahden minuutin kohdalla, eli juuri silloin, kun pitäisi löytää uusi vaihde.
5. Nina Lassander: Cider Hill
- Söpö ja miltei edustuskelpoinen.
6. Eläkeläiset: Hulluna humpasta
- Näkemättä esitystä: jos tämä tulisi Tsekistä tai Puolasta, tuskin iskisi. Toivottavasti mielipiteeni muuttuu illan esityksen jälkeen...
7. Sister Twister: Love at the first sight
- Jotain mieleenjäävää ja tarttuvaa. Mutta jos ollaan 16-vuotiaita (?), niin esityksen voima olisi just siinä, että näytetään myös 16-vuotiailta.
8. Amadeus: Anastacia
- Tota noin... lupaava alku ja tehokas itämainen sovitus. Mutta itse biisi on tosi karsea eikä istu Amadeukselle yhtään. Itse asiassa esityksestä tuli mieleen, että joku tekee nyt veristä parodiaa viisuista. Järkyttävä.
9. Mikäs se ny olikaan
10. Veeti: Kerro mulle rakkaudesta
- Veikkaan, että tämä pääsee villillä kortilla. Vai pääsikös joku? Ei vaan oikein iske.