Valvoja: MrMemory

sziget kirjoitti:Goran Bregović

tonywerner kirjoitti:sziget kirjoitti:Goran Bregović
Kuka

kaivanto kirjoitti:Voisi myös kysyä, että: Johnny Logan. Kuka?

MuzaMaza kirjoitti:Katsoitteko lopputeksteistä kuinka monen työpanos siihen Norja-yhteyteen oli tarvittu. Eipä uskois...
Kaikkea tääl jaksetaan. Tää on paljon parempi meininki kuin Pohjanheimon Finnair-klippi -90 Suomen postikortissa.
Ihan ok idea.

Kaikki karsintojen huumori ei puraissut, mutta hyvä että yritetään uutta eikä vain toisteta samaa vuodesta toiseen.tonywerner kirjoitti:Se ei minulle viestistäsi selvinnyt, että kuka tuo Goran on, mutta Johnny Loganin tiedän - kuten melkein jokainen 1980-luvulla elänyt keskivertosuomalainenkin
TOTUUDENPUHUJA kirjoitti:Jos joku on sanonut, että vielä tämän vuoden kisaan ei ole ilmoittautunut mukaan viime vuoden tapaisia maailmantähtiä kuten Kaas tai Webber, se on täysin totta!

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti:Tykkäsin pokaalinetsimiskässäristä paljonkin!

Olen itse kai suunnilleen Jaanan pituinen, joten olen samalla naureskellut myös itselleni.
Illan hauskin nippelitieto! 

sziget kirjoitti:Keskivertosuomalainenko sen päättää, kuka on maailmantähti?

Timoteus kirjoitti:Eikö maailmantähden pitäisi olla tunnettu kautta maailman, siis myös keskiverto-Suomessa?

kämpimppöö...

Parasta tän vuoden karsinnois ja muutenki parhaat juotajat ever Jeijei
Pistäkää nää juontaa BB:tä
olis kyl helmee...
Wuhuu hieno juttu... 

sziget kirjoitti:TOTUUDENPUHUJA kirjoitti:Jos joku on sanonut, että vielä tämän vuoden kisaan ei ole ilmoittautunut mukaan viime vuoden tapaisia maailmantähtiä kuten Kaas tai Webber, se on täysin totta!
Se ei ole täysin totta, ja oma kantani on, ettei se ole lainkaan totta. Goran Bregović on tarpeeksi tunnettu ollakseen maailmantähti. Jos tunnettuuden lisäksi huomioidaan arvostus, hän on enemmän Kaasin ja Webberin tasoa kuin monet semifinaalin tähtikoosteeseen poimitut viisuilijat.
TOTUUDENPUHUJA kirjoitti:Voih, kauheaaKaikkea tääl jaksetaan.
TOTUUDENPUHUJA kirjoitti:Mutta miksi täällä väännetään yksinkertaisista asioista turhaan kättä?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa