Valvoja: MrMemory

aksim kirjoitti:Tämä oli Paul Oxleyn ohella ainoa johon tykästyin, ihan paras
Se mikä aksimia miellyttää, mua tylsistyttää 

+ Viisut + kirjoitti:Ihan kamalaa

Juurovissön kirjoitti:Mulle tulee vähän paha mieli tällaisista kommenteista artistien puolesta. Hekin saattavat lukea näitä viestejä. Jos keskustelu Euroviisukappaleista ja esittäjistä menee tähän suuntaan, ei se ole minusta kovin ansiokasta. Sori vaan, mutta artisteja kohtaan hiukka enemmän kunnioitusta, kiitos!
Minä pidän tästä kappaleesta suunnattomasti.

Jotain herkkää ja viatonta voimakkuutta.
Rakastan 

En minäkään tälle aio vastata. Olen ihan selvästi väärää kohdeyleisöä tämänkaltaiselle paatokselle. Ei kiitos!

niimpä, ei monestikaan uskoisi että ollaan esc-ystävien foorumisa....Juurovissön kirjoitti:Mulle tulee vähän paha mieli tällaisista kommenteista artistien puolesta. Hekin saattavat lukea näitä viestejä. Jos keskustelu Euroviisukappaleista ja esittäjistä menee tähän suuntaan, ei se ole minusta kovin ansiokasta. Sori vaan, mutta artisteja kohtaan hiukka enemmän kunnioitusta, kiitos!

Tätä kuunnellessa otsarypyt ilmestyivät silmien yläpuolelle kauhusta, kun varsinkin nuo korkeat kohdat suorastaan aiheuttivat suurta pelkotilaa. Toisin sanoen myötätuntotoivoa, että "riitä ääni, riitä!". Jos joutuu koko ajan keskittymään noin epäolennaisuuksiin, niin silloin ei ole kuuntelijalla helppoa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 1 vierailijaa