Sister Twister - Love at the first sight

Euroviisut 2010 Oslossa
Lukittu

Sister Twister - Love at the first sight

*****
22
19%
****
32
28%
***
26
23%
**
22
19%
*
11
10%
 
Ääniä yhteensä: 113

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja RockOn »

Tarviiko sitä englantia osata ääntää viisuissa? Eihän monetkaan ole osanneet, vaikka kyseisellä kielellä ovat laulaneet. Minulle osa tämän biisin viehätyksestä syntyy alun ihmeellisestä mongerruksesta.

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Neljäs sija oli hieno saavutus :tapu: Pari tuhatta ääntä enemmän ensimmäisellä kierroksella, niin olisi voinut olla toinen voittaja :miettii:

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Yksi lempilauluistani, jonka olisin halunnut menevän Osloon. :suomenaikavoittaa:

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja greece »

^^^^Hei ihmiset oikeesti tost hammasjutust..nii en siis meinannu olla mitenkää ilkee tai en meinannu dissaa ketään...ja ei toi mun kommaus nyt niiin grossi ollu ko monet tääl väittää...Ehkä oon sit joku pinnallinen ja ilkee ihmine ko arvostelin jonkun hampaita :mitvit: no sori en meinannu ......Musta vaan on iha normii saada arvostella laulajien hampaita/muut ulkonäköö ko nehän o vapaaehtosesti menny mukaan, ei kukaan oo pakottanu esim. näitäkään euroviisuihin ni niit saa sit arvostella, iästä riippumatta ( ei se oo mikää puolustus et joku o 16..oon mäki 16..) ...Varsinki ko on niinko ihan selkeet se että jossai euroviisuis myös ulkonäkö ratkasee.....eipä täss muutha....peace...

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja romualdo »

javist,kyl me bonjattiin viestisi baby..! Lestijokilehdessä oli juttu "Toholammilla jännitettiin tyttöbändin menestystä" ote jutusta "Sinin äiti, Jutta Annala kertoi että he olivat reissussa ja ehtivät viime perjantaina juuri ennen karsinnan alkua kotiin telkun äärelle. - Emmehän me Sepon kanssa oikein pystyneet istumaan rauhassa. Kyllä siinä pitkin olohuonetta kuljettiin, kun jännitimme." ja toki jutussa mainittiin että 1. osassa nähtiin myös toholampiläisväriä, BOB:n Teijo Jämsän hahmossa...

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Sister Twister - Love at the first sight

Viesti Kirjoittaja Roope »

Elin nähdään siis Ruotsin Idolissa :peukku:

http://www.viisukuppila.fi/phpBB3/muut- ... c6691.html

Lukittu