SISTER TWISTER
Love at the first sight
säv. Elin Blom, Jonas Olsson
san. Elin Blom
sov. Elin Blom
http://euroviisut.yle.fi/osallistujat/sister-twister

Valvoja: MrMemory

Kaverini Ruotsissa oli samanniminen kuin toinen säveltäjistä. 

Näistä junioriviisuilijoista päästäisin heidät ennemmin jatkoon kuin Linnin. Tässähän on ihan kansainvälisen tuntuinen meininki.

Enkä todellakaan aio kuunnella uudestaan.
Paras niistä, jotka olen toistaiseksi kuullut, enkä yllättyisi, jos sellaiseksi jäisikin.

.
Soppis kirjoitti:Oho! Mulle nää tyttöset eivät olleet entuudestaan tuttuja, en ole seurannut junioriviisuja. Mutta kuulkaas tämän tädin pajatso räjähti näin kuunteluiden ensimmäisen kierroksen puolessa välissä tällä biisillä. En löytänyt parantamisen varaa kuin ääntämisestä. Täähän rokkaa kuin tuhat kestopatterijänistä! Ja modu löytyy, niin tässä oli alkupäivän iloisin ylläri!
UFOPOLI kirjoitti:Ensikuuleman vaikutelma: loistavaParas niistä, jotka olen toistaiseksi kuullut, enkä yllättyisi, jos sellaiseksi jäisikin.

(muutama biisi on vielä kuuntelematta, mutta tuskinpa pääsevät yllättämään.
)
Pirteää, tarttuvaa ja mukaansatempaavaa pinkavrillavignepoppia. Ehdottomasti Tohloppiin mukaan! 

Varmasti paranisi lisää kuuntelussa, mutta nyt ***... Saas nähdä miten tälle käy
Onnea tytöille, laulajan kampaus on kyl niin mahti
Pidän siitä

kax kuuntelua riitti,en haluu kuulla enää. yx tähti.

Olisin jo nyt lähettämässä tän Osloon jos stailaustoiveeni toteutuis.Kvartetti tarvitsee mielestäni kaks hyvää mieskitaristia taustalleen että meille naisillekin löytyy silmäniloo
Muitahan ei sitten lavalle mahdukaan eikä tarvikaan 

GO GO GIRLS! 

Metsis kirjoitti:Tää on mulla nousussa.

Oikein menevää rokkia. Tykkään. Tuossa välitidittelyn kohdalla vähän ehkä repesin
. Kokonaisuutena kuitenkin tosi hyvä, vaikkei ihan kärkeen menekään.
Musiclover kirjoitti:Muka biisi, alkaa hyvin.

. Tosin näin raskaamman rokin ystävänä tekisin sovituksesta vähän hevimpää.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa