Valvoja: MrMemory

Kai toi sit vaan kuului tähän biisiin. 

Tosiaan tulee sanoituksesta mieleen Kyproksen S.O.S jeesustelevalla teemallaan.

Archieboy kirjoitti:Herää kysymys, voiko laulaa tarkoituksellisesti noin falskisti? Ikäni kuoroissa laulaneena tällainen on karmeaa kuunneltavaa. Vähintä, mitä voisi odottaa artistilta viisukisassa, on osata laulaa edes sinne päin. Selvä jumbo muiden jumbojen joukossa. Antaisin nolla tähteä, mutta *.

. Se on AINA merkki siitä, että luvassa on kasa jätettä. 

No, näistä biiseistä ei varmaan mikään edusta Suomea Norjassa, toivon ainakin niin. Eläkeläiset, nehän ne, toivon että heillä on edes siedettävä biisi (mikä tuskin on mahdollista) 

Täydet viisi tähteä! Joku muukin on näköjään antanut! 

Saksa 1977 -koreografia vilisee silmissä, vaikka biisin tempo onkin vähän eri. 

**
callahan kirjoitti:Mä en kestä noita Telegram-piippauksia.Saksa 1977 -koreografia vilisee silmissä, vaikka biisin tempo onkin vähän eri.

Juurovissön kirjoitti:Oikeestaan mahtavaa, että kuppilalaiset antavat Laura Sippolalle näin rankan tuomion. Minä nautin tästä "kurasta" täysin rinnoin ja ylpeänä!

Näin herkällä tavalla tulkitussa kappaleessa huomio kiinnittyy väkisinkin sanotukseen jättäen sen kovin paljaaksi.
(englanninkielisissä kappaleissa sanat eivät usein merkitse minulle paljoakaan, erikoista se, että Lauran kappaleita olen kuullut aiemmin suomeksi, tämä on ensimmäinen enkkubiisi jonka kuulen)

Miik kirjoitti:Haluan pelastaa luonnon ja maailman, mutta en tämän biisin avulla. Kiitos hei.

Todella masentava kommentti.
Jos se jotakuta lohduttaa, niin kamalampaakin on Suomen viisukarsinnoissa kuultu. 

JuhaUK kirjoitti:Koko satsin kamalinta englantia. Enkä ole koskaan kuullut että morse-sanaa yksin voisi käyttää substantiivina.

Juurovissön kirjoitti:^![]()
Todella masentava kommentti.
Pete kirjoitti:Outo on tämä.Jos se jotakuta lohduttaa, niin kamalampaakin on Suomen viisukarsinnoissa kuultu.

Timoteus kirjoitti:Tässä on mursu luonnon puolesta.

Liian erikoinen viisukarkeloihin, mut hyvä, että muutakin pääsee esille kuin kasaripoppia tai haikeempoo iskelmöö. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa