Valvoja: MrMemory

Se olikin tän biisin ainoa valopilkku. Yhdyn Mansikkaan, todella tylsä kappale.

Kuuntelin heti kaks kertaa putkeen.
pirtee biisi. en tämmösistä biiseistä normaalisti tykkää mut avoimen kisan tasoon nähden on kyllä parhaimmiston puolella
3 tähtee.

En tiedä, mutta minulla tulee mieleen elokuva Brokeback Mountain, vaikka siinä ei ehkä tällaista edes kuultu
Ei ollenkaan niin huono tässä vaiheessa kun olen kuunnellut muutaman kappaleen. Tässä vaiheessa numero kaksi, eli jatkoon 

Kun on näin paljon kappaleita, ei jää mieleen. Tai ehkä tässä on se ongelma, että ei jaksa keskittyä. En tiedä. En osaa edes ruksia tähtösiä tälle vielä. Olen siis neuvoton.
Tai edes Rednex.
Nyt tästä jää mieleen lähinnä aika helpot koukut di-di-di-di-di-divi-hine.
Hypnoottinenkin vielä. 

.. Kamalaa kuraa..

Tää on niin hyvä, vaikka en countrysta välitä yhtään
Mutta tässä on sitä jotain Brokeback mountain meininkiä 

- niin tää varmaan taipuisi divine -tyyppiseksi kans, voisi olla hieno. Itse tosiaan uskon että tässä on ollut mielessä southern rock tai mikskä sitä bluespohjaista monsterjam-kuminpoltto- ja strippibaarimusiikkia nyt sanotaankaan. Ja sitten se aussien? hitti mitä Soppis sanoi, se Black Betty. Siis nämä:
Ok, kirjoitan aina lyhyesti ja epäsaelvästikin vielä 

ymmärsin ja laukkasin sitten eteenpäin kun itselle oikeastaan tuli saman tien mieleen, että tästähän voisi vääntää sellaisen disco-southern rock- thrash sovituksen jonka vetäisi tykisti laulava Divinen oloinen drag-artisti
, sopisi viisuihin ehkä paremmin kuin esim. jonkun Pate Mustajärven kosiskelu tätä laulamaan
. Ellei Pate sitten sitten alkaisi siksi drag-artistiksi 

Wadde kirjoitti:Mitä te sekoilette, täähän on ihan LOISTAVA!!!![]()
![]()
Kuuntelin heti kaks kertaa putkeen.
Jotenkin maaginen, mystinen. Erottuu joukosta

Tämä on melkein parasta,mitä on tarjolla toistaiseksi 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa