Valvoja: MrMemory

Toivottavasti tämä kisa nyt toi Sagalle edes lisää näkyvyyttä ja faneja.
Margot kirjoitti:Ihanaa, että Saga pani merkille, että hän oli fanien suosikki.Toivottavasti tämä kisa nyt toi Sagalle edes lisää näkyvyyttä ja faneja.

umbros kirjoitti:Piti ihan käydä tsekkaamassa tää biisi, ku oli niin paljon hehkutettu täällä.
Kiva ja laadukas joo, mut olis nyt voinu dancebiisin saada vähän enemmänki potkua. Ei tämä kyllä NIIN mieletön menetys ollut, millasen kuvan tästä sai hehkutuksen perusteella...
On tää loistava Suomen avoimen karsinnan tasoon mutta koko taso tänä vuonna on huono, eli
Loppujen lopuksi ihan sama että mikä meni jatkoon
Margot kirjoitti:Ihanaa, että Saga pani merkille, että hän oli fanien suosikki.
eurovisiongirl kirjoitti:Loppujen lopuksi ihan sama että mikä meni jatkoon

eurovisiongirl kirjoitti:umbros kirjoitti:Piti ihan käydä tsekkaamassa tää biisi, ku oli niin paljon hehkutettu täällä.
Kiva ja laadukas joo, mut olis nyt voinu dancebiisin saada vähän enemmänki potkua. Ei tämä kyllä NIIN mieletön menetys ollut, millasen kuvan tästä sai hehkutuksen perusteella...
Mä oon samaa mieltäOn tää loistava Suomen avoimen karsinnan tasoon mutta koko taso tänä vuonna on huono, eli
Kuules nyt eurovisiongirl... Ei tämä minusta mitenkään huono taso ollut... Löysin 5 kestokuuntelubiisiä, niin kuin viimevuonnakin, joten tämä on tähän mennessä paras tulos Suomen karsinnoista yhden vuoden ajalta
Tosin kutsuartistien biisit ovat vielä julkaisematta 

Serduchka kirjoitti:eurovisiongirl kirjoitti:Mä oon samaa mieltäOn tää loistava Suomen avoimen karsinnan tasoon mutta koko taso tänä vuonna on huono, eli
Kuules nyt eurovisiongirl... Ei tämä minusta mitenkään huono taso ollut... Löysin 5 kestokuuntelubiisiä, niin kuin viimevuonnakin, joten tämä on tähän mennessä paras tulos Suomen karsinnoista yhden vuoden ajalta
![]()
Tosin kutsuartistien biisit ovat vielä julkaisematta
Mutta eihä sitä voi sanoa vielä koska ei ole kutsuartistien kappaleita julkaistu 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa