Valvoja: MrMemory

Oikein kaunis popiskelmä.
Tuo Elinan hokeminen tulee tosin vähän töksähdellen.

Tuotanto kunnossa ja löytyihän sieltä taustalta niitä jousia ja pianojakin.
Kertosäe ehkä turhan hokeva vaan. Pienoinen pettymys.
MuzaMaza kirjoitti:Ensireaktio: Elinan surma -näytelmästäkö lie tämän idea ammennettu? A-osa paljon parempi kuin kertosäe. Pettymys. Hirvittävä pettymys.
Sitä taustaa vasten tämähän on aivan erinomainen päivitys ikiaikaisesta aiheesta
Surullinen, mahtipontinen ja ehdottoman sinivalkoinen. Kertosäkeessä voisi tosiaan olla enemmän voimaa, mutta toisaalta - tällaisena laulun omaksuu kertakuulemalla 

Ei tässä varsinaista viisupotentiaalia ole, mutta ihan mieluusti voisin livenä kuunnella tämän.

en todellakaan vaihtais kanavaa jos radiosta tulis. oi elina 

MuzaMaza kirjoitti:Meni perille ja tuli selväksi.![]()
Suosikkisi on siis löytynyt ja taisi olla selvillä jo ennen kuin kuulit sekuntiakaan kappaleesta.

Archieboy kirjoitti:Tämän biisin piti tulla Yön uudelle albumille, mutta Olli Lindholm hyllytti tämän. Tämä on lyhennelty versio alkuperäisestä, jonka olen kuullut Yön treeneissä. Kuuluu mun top kolmoseen ja saa nyt **** (kukaan ei saa *****). Ihan ok tyypillinen Hakulisen tuotos, mutta olisi ehdottomasti tehokkaampi, jos solisti olisi Olli Lidholm.

Anna_M kirjoitti:Archieboy kirjoitti:Tämän biisin piti tulla Yön uudelle albumille, mutta Olli Lindholm hyllytti tämän. Tämä on lyhennelty versio alkuperäisestä, jonka olen kuullut Yön treeneissä. Kuuluu mun top kolmoseen ja saa nyt **** (kukaan ei saa *****). Ihan ok tyypillinen Hakulisen tuotos, mutta olisi ehdottomasti tehokkaampi, jos solisti olisi Olli Lidholm.
Minusta taas laulun ehdoton valtti on se, ettei Olli laula tätä![]()
Hakulisen sävelkynästä tulee vissiin aika pitkää viivastoa, kun eivät saaneet Joutsenlauluakaan aikanaan mahdutettua viisumittaan

Ihanan aito kappale, ei mitään turhia virityksiä vaan kaunis simppeli melodia. Jannen ääni on kamalan miellyttävä.
Mutta mitäpä sitä tällaista koskaan viisuihin lähettämään... 

MrMemory kirjoitti:Suosikkini on niiku tässä!Ihanan aito kappale, ei mitään turhia virityksiä vaan kaunis simppeli melodia. Jannen ääni on kamalan miellyttävä.
![]()

Top viidessäni.

Valitettavasti tää toimii parhaiten kotisoffalla,ei Oslossa!
Archieboy kirjoitti:Tämän biisin piti tulla Yön uudelle albumille, mutta Olli Lindholm hyllytti tämän.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa