Ponnettoman biisin ja vielä sitäkin ponnettomamman esityksen ei olisi uskonut tuovan finaalipaikkaa. Mutta minkäs teet, kun rantaruåttalaiset osaa äänten keskittämisen temput ja salat

Valvoja: MrMemory

UFOPOLI kirjoitti:Minulle tuli Linnistä väistämättömästi mieleen näyttelijätär Debra Messing, tunnettu muun muassa Will & Gracen Gracena

Daniela kirjoitti:shusi kirjoitti:Suomalaisilla on outo musiikkimaku, siitä ei epäilystäkään tai sitten se olen minä jolla on se outo musamaku.
Tarkoitat varmaan suomenruotsalaisia?

Sebastian kirjoitti:Tässä on nyt pakko olla joku moka ja laskuvirhe äänestyksessä.
Eihän tämä onneton tekele voi olla finaalissa, miettikää nyt vähän ...
Tää on saanut vahingossa Osmo Ikosen äänet.

PikkuGwyneth kirjoitti:Minua häiritsi tässä eniten se, että Linn ei näyttänyt koko kolmen minuutin aikana hetkeäkään nauttivan lavalla olosta. Se paljon puhuttu karisma puuttui täysin. Kulmat kurtussa mentiin.

piper kirjoitti:Ääni ja taidot ei vaan riittäny tälläseen mahtipontiseen biisiin..Biisi olis voinukki olla hyvä jonkun muun esittämänä.

Nätit meikit ja hiukset paremmin laitettu. Biisi, laulutaidot, esiintyminen sen sijaan.... 

Cedianska kirjoitti:Muuta parannusta semiin en huomannut, paitsi että Linn näytti nyt paremmaltaNätit meikit ja hiukset paremmin laitettu. Biisi, laulutaidot, esiintyminen sen sijaan....

) tämä Ikosen Osmon sijaan.
Ihan yhdentekevä tuotos. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa