Valvoja: MrMemory

t. nimierkki Vaikeaapitäävieläylläoksennushymiölakkoa Serduchka 

Fabrizio kirjoitti:Illan iloisin yllättäjä. Pakko nostaa LINN Viisupuntarissa heti Amadeuksen jälkeen toiseksi.
Onhan Kuppilassa sentään joku toinenkin, joka ei pitänyt Linniä huonona. 

, voisi vaikka jopa nostaa yhdellä sijalla puntarissa 

Roope kirjoitti:Ihania kommentteja Vasabladetissa
http://www.vasabladet.fi/story.aspx?lin ... ryID=55133
Kieltämättä sitä näköjään kuulee mitä haluaa kuullaZeb o Linn, ni var toppen. Inte en ton gick fel under era 3 minuter.

ja nyt kysymys kuuluu, miten tämä sitten jatkoon pääsi....laulaja oli laulutaidoton ja biisissä ei mtn mukaansa tempaavaa.
Suomalaisilla on outo musiikkimaku, siitä ei epäilystäkään tai sitten se olen minä jolla on se outo musamaku.
Mutta älkää nyt ottako tätä ihan vakavasti! 

shusi kirjoitti:Suomalaisilla on outo musiikkimaku, siitä ei epäilystäkään tai sitten se olen minä jolla on se outo musamaku.
Avoimesta kilpailusta, finaaleihin ja siitä voittoon, tuiki tuntematon artisti, olis kyllä melkoinen näky.

Taitaa olla melkeinpä tämän vuoden turhin viisu.
Tämmöisestä tulee lähinnä mieleen jonkinlainen kahden kieliryhmän välinen sisällissota! 

Fabrizio kirjoitti: hiukset ehdottomasti mustiksi (pari violettia tai sinistä raitaa) Kleopatra-tyyliin.
..hiukset tummat ja otsatukka ja erittäin ohuet raidat.. 

Wilson kirjoitti:
Miten voit tietää mitä olen funtsinut täällä....hiukset tummat ja otsatukka ja erittäin ohuet raidat..

shusi kirjoitti:kauheeta kuunneltavaaja nyt kysymys kuuluu, miten tämä sitten jatkoon pääsi....laulaja oli laulutaidoton ja biisissä ei mtn mukaansa tempaavaa.
Suomalaisilla on outo musiikkimaku, siitä ei epäilystäkään tai sitten se olen minä jolla on se outo musamaku.

Se on kuulemma taas muotia.

TantePätsi kirjoitti:Viisujen kampaaja on muutenkin vaihdettava: kaikilla on niin somaa kiharaa, sopi lauluun tai ei.
Miksei Suomessa ole stylisteja?
Niitä on lähempänä kuin luuletkaan (en minä).

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa