Valvoja: MrMemory

Minä jopa ihan pidin. 

En tosin siltikään olisi lähettämässä laulua missään olosuhteissa Osloon, enkä edes Tohloppiin, koska Suomen viisuesityksen aikana haluan liikuttua ylpeydestä, en elämän rajallisuudesta ja kaiken katoavaisuudesta.

Mukavaa, että joku tekee joskus kappaleen ystävyydestä eikä aina vaan romanttisesta rakkaudesta. 

...mutta lähettäisin tämän toiseen laulukilpailuun....hyvä Syksyn Sävelmä kappale.

Miik kirjoitti:Yllätyin Kuoppamäestä positiivisesti. Melodia oli kaunis ja sanoituksetkin pienessä korniudessaan ihan nätit. Huomattavasti parempi kuin se Levitä vain pikajuna. Kolmella tähdellä palkitsen.

Hohhoijakkaa... **

No en mä vielä voi tietää 

. Sininen ja valkoinen kyllä muistuu mieleen, sen tason viisuja jos Jukkis tekisi vieläkin niin kyllä kelpais. 

No, en vain itse osaa arvostaa tällaista musaa, mutta omassa lajissaan varmasti ihan hyvä biisi
Serduchka kirjoitti:^ Aivan varmasti gente hyvä![]()
NOT!No en mä vielä voi tietää

gentedimare kirjoitti:Miik kirjoitti:Yllätyin Kuoppamäestä positiivisesti. Melodia oli kaunis ja sanoituksetkin pienessä korniudessaan ihan nätit. Huomattavasti parempi kuin se Levitä vain pikajuna. Kolmella tähdellä palkitsen.
IHANAA!!!!!!!!!!!!!!!! Mie tykkään siust
Näin se uusi ikävuosikymmen toi Jukka Kuoppamäen elämääni.
M'oon vanha! 

, kun keinuttaa kivasti ja nakutaa fiftarisaundiakin ja siis .... ihana
. Kuoppamäki on kyllä ihkun liikuttamisen taitaja, kaikin puolin uskottava.

gentedimare kirjoitti:Mä niin näen viisukuppilalaiset jossain pikkujouluissa hoilottamassa tätä jossain nurkassa yhteen ääneen
Ystävät teitä näin
silloin kannan sydämessäin
Muistot nää jäljelle jää
kaikki muu kun häviää
Ystävät teiltä vain
onnenhetket joita sain
aarre kallein aina on rinnassain
![]()

ta1ja kirjoitti:Tää ei ole valssi ... onko 6/8 vai mikä, kertokaa, kun keinuttaa kivasti ja nakutaa fiftarisaundiakin ja siis .... ihana
. Kuoppamäki on kyllä ihkun liikuttamisen taitaja, kaikin puolin uskottava.

Kyllä meiltä löytyy taitavampiakin laulajia ja nykyaikaisempiakin biisejä, joten en ymmärrä, miksi tämä on valittu mukaan avoimesta karsinnasta. Prkl.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa