Valvoja: MrMemory

Turhaakin turhempi tekele

** vain minulta

nätti ääni pauliinalla,biisi ei niin hyvä mut ei ärsytä lainkaan,oikein mielellään kuuntelen 

Darhen kirjoitti:Kappale muistutti kovasti fanittamaani SMG:ta, mutta siitä puuttui kaikki mikä tekee SMG:sta hyvän.

Naali kirjoitti:Biisi on kaunis, mutta tuota nimilauseen toistoa on totta vie liikaa! Pahinta kaikessa on kuitenkin kahden pennin syntikkasovitukset.
, mutta käsitykseni on että nämä ovat demoja ja käsittääkseni kaikilla ei varmaan ole ollut mahista soittaa kaikkia ihan niinkuin tarkoitus olisi vaan ehkä jotkut on tehnyt nuo taustat koneella, mitä niitä ohjelmia nyt onkaan ja sovituskin hioutua jne muuta tuotannollista. Tai siis tässä uskossa itse olen näitä arvioinut 

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti:|
Wau mikä biisi! Aidoin sävellys ja tunnelma koko joukosta. Pauliinalla on todennäköisesti paras naisääni ehdokkaista.
|
Ainoa biisi, joka herätti tunteita heti ensi kuulemalta, ja se ei johdu sanoista. Sen jälkeen tunnelma on vahvistunut.
|
Uskottavaa Maggie Reilly -tunnelmaa, jota kuuntelee mielellään. Pauliinan ääni on niin hyvä ja vahva, että se tekee tästä biisistä sävelmän kanssa erikoisen timantin.
|
Mutta harmikseni Viisuissa tämä ei menestyisi.
|

Tomi oli lukiossa meidän kanslisti/kouluavustaja ja Teppo oli ala-asteella meidän yhden kerhon vetäjänä.
Ja Pauliinakin on mulle jotain sukua.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa