Tosi symppis, eikä ihan huono biisikään. (joskin ennenkin kuultu..)Valvoja: MrMemory
Tosi symppis, eikä ihan huono biisikään. (joskin ennenkin kuultu..)
turha...

Fabrizio kirjoitti:Äänestin jo tiistai-iltana neljä kertaa eli onko mulla lauantai-illaksi 16 vai 20 äänestyskertaa jäljellä !?

Mä oon alusta asti tykännyt kappaleesta aika paljonkin, mutta jotenkin se eilen livenä pääsi oikeuksiinsa. Melodia tässä on vaan niin kiva, ja tosi vahvasti laulettu! Kertsissä erityisesti on sitä jotain.
Ja Jonillakin oli enempi karismaa, mitä esikatseluvideon perusteella olis kuvitellut.
Että täysin ansaittu finaalipaikka! Mä en tässä näe kovinkaan paljoa yhteistä Belgian kanssa, paitsi tietty mies ja kitara -kuvion.
Mutta Belgia on niin pelkistetty ja kappale ihan erityylinen muutenkin. Hyvä toki sekin, mutta kyllä mä Kyprokselle ensisijassa menestystä toivon. 

Juurovissön kirjoitti:Miten muuten Kyproksen Jon Lilygreenistä tykkäävät suhtautuvat Belgian Tom Diceen?

Ja toivon että Kypros saisi hyvän sijoituksen finaalissa. Toivon että äänestäjät tänä iltana äänestävät tätä eikä vaan noita ”KrimKrams” paketteja. (
)
Juurovissön kirjoitti:Miten muuten Kyproksen Jon Lilygreenistä tykkäävät suhtautuvat Belgian Tom Diceen?

)

Ihana Kypros.

Yks suosikeistani.

Ja viisukin alkoi tarttumaan viikon aikana. Finaalipaikka sangen positiivinen ylläri minulle. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa