Serduchka kirjoitti:Frispråkarn menevät finaaliin

Valvoja: MrMemory
Serduchka kirjoitti:Frispråkarn menevät finaaliin

tonywerner kirjoitti:Serduchka kirjoitti:Frispråkarn menevät finaaliin
Mutta toivoisin, että Ruotsin finaalissa nähtäisiin rappiakin
Kun kerta näin hyvää on
En ymmärrä, miksi tänävuonna sekä Kroatiassa, että Ruotsissa on ihan hyviä rap-biisejä 

Riikka kirjoitti:Aintsu kirjoitti:Onko kenelläkään tietoa tuosta webcastista?
Tässähän tämä: http://svtplay.se/v/1866883/melodifesti ... ltavling_1
tai
http://svtplay.se/t/102943/melodifestivalen

Joblo kirjoitti:Melodifestivalen-sivuilta en ollenkaan löytänyt mitään webcastiin viittavaa.![]()

Mulla on tässä tietokoneen äärellä ihan pienimuotoisesti herkkuja, mutta fiilis on hjuva! Hauskaa katselua teille kaikille! 

Pain of Salvation - Road salt *****

Pain of Salvation oli kyllä hyvä, vaikka itsellä menikin aika siihen kun odotin että milloin bändi alkaa soittamaan
Mutt tykkäsin todella tosta biisin fiiliksestä, ja mikä ihana laulaja!!
Jessica Andersonin andra -paikkaa en tajua millään, enkä kyllä Olan finaalipaikkaakaan!
Olen todella yllättynyt että pidin tästä biisistä.
celestes kirjoitti:Salem al Fakir jatkoon, hienoa!![]()
Pain of Salvation vielä mukaan andrasta kiitos![]()
Salem oli lisäksi todella mieluisa uusi tuttavuus:
Hyvä Ruotsi! Ja Pernillahan tarjoaa jatkossa perinteistä schlageria tuttuun ja turvalliseen makuun! 

Cedianska kirjoitti:
Finaaliin olisi pitänyt mennä suoraan Pain of Salvation ja sit se "Ruotsin Pentti Hietanen", siis unohdin jo sekä biisin että esittäjän nimen...Olen todella yllättynyt että pidin tästä biisistä.

Ainoa, joka todella jäi mieltä vaivaamaan.

Menivät sitten tiputtamaan The Saviourin. Onneksi kuitenkin kakkossuosikkini Salem al Fakir pääsi jatkoon. Kappale on jotenkin kivan rullaava, vaikka ei sävellyksenä mitenkään erikoinen. Jestas mikä karisma pojalla ja kiva, persoonallinen ääni! Näitä harvoja esiintyjiä, jotka alkavat loistaa lavalla ihan käsittämättömällä tavalla.
Jennyn biisistä tykkäsin tosi paljon, mutta taitaa olla liian "laadukas" teos näihin geimeihin. Ihana! 

Ihanalle poikaystävällesi myös terveisiä!

Ihan paras väliaikaesitys! Voin kertoa että yleisö jammasi seisaallaan tuota huikeaa show-paukkua 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa