ja ALCASAR jaksaa yrittää vuosi toisensa jälkeen.
Timoteij oli loistava.

Valvoja: MrMemory

Biisinsä ei kuitenkaan kovin ihmeellinen.
Niin biisin kuin esiintymisenkin suhteen. Alcastar on upea kappale, mutta nää muut ei muhun kovasti iske.
Olivat tosiaan suloisia, kun yllättyivät ja ilahtuivat niin vilpittömästi semivoitosta.

Oli kyllä ponneton kaveri - niin postikortissa kuin estradillakin. Ihan kuin jossain unessa koko ajan ja laulukin kauheen vaikeeta ähkimistä. Odotin koko ajan (etenkin siinä loppulässähdyksessä), kuin tää päästelee isot laulut pienistä keuhkoistaan, mutta ähinää vaan kuului. Kaipa se sitten meni niillä sänkykamarisilmillään Globeniin.
) tytöt kumihousuissa, kajalleissa ja verenpunaisessa huulipunassa
Olipa rajuja gimmoja - huihuihui. Mua vaan nauratti tämän ristiinnaulitun (pumpattavan) Barbaran liekkishow 

ja nuket! Jää kuitenkin Sanin tohtoreille kakkoseksi.

Cedianska kirjoitti: Ja mua häiritsi ihan kympillä Johanneksen kieli, johon mun huomio kiinnittyi lähikuvissa... uugh. Ihan kamalaa.

UFOPOLI kirjoitti:Olipa aika tylsä erä. En muista, milloin viimeksi Ruotsissa ei olisi ollut semissä yhtään viiden tähden biisiä. Crucified Barbara oli paras, mutta kuten joku kommentoikin, olisi ollut enemmän edukseen Suomen karsinnassa.

Vaikka se on jo miljoonaan kertaan aikaisemmin tehty niin toimiihan se. 

UFOPOLI kirjoitti:Olipa aika tylsä erä. En muista, milloin viimeksi Ruotsissa ei olisi ollut semissä yhtään viiden tähden biisiä. Crucified Barbara oli paras, mutta kuten joku kommentoikin, olisi ollut enemmän edukseen Suomen karsinnassa.
Minä en sen sijaan muista, milloin viimeksi olisi MF-semissä sellainen ollut (ehkä viime vuonna yksi
) Mutta nimenomaan nyt oli!! Ihana Timotej!!
Diggari kirjoitti:^Samoin minä pääsin vasta eilen tsekkamaan edellä kommentoidut Alcazarin ja Timotejn esitykset. Petyin jälkimmäiseen, oli semmoinen arasti laulettu, aika yksitotinen Nordman-tribuutti. Toki mukavan kansallinen ja nykyajassa enemmän kiinni kuin esim. Työlki ellää (josta pidän kyllä paljon enemmän). Jos ruotsalaiset haluavat vaihteeksi menestyä niin ei varmaan kannattaisi tätä valita.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa