Samiasd kirjoitti:Ootko nähny enneunia ennen .. ?
Tuskin. Tämän soisin tosin kyllä käyvän toteen. Unessani kansikuvassa oli etupäässä valkoista ja magentaa.
Valvoja: MrMemory
Samiasd kirjoitti:Ootko nähny enneunia ennen .. ?

UFOPOLI kirjoitti:Samiasd kirjoitti:Ootko nähny enneunia ennen .. ?
Tuskin. Tämän soisin tosin kyllä käyvän toteen. Unessani kansikuvassa oli etupäässä valkoista ja magentaa.

UFOPOLI kirjoitti:Kaksi maailman parhaista asioista, viisut ja eurobeat, ovat lopultakin löytäneet toisensa![]()
Tolla Romania olisi jopa voittanut viisut varmaan 

UFOPOLI kirjoitti:Kaksi maailman parhaista asioista, viisut ja eurobeat, ovat lopultakin löytäneet toisensa

Serduchka kirjoitti:UFOPOLI kirjoitti:Kaksi maailman parhaista asioista, viisut ja eurobeat, ovat lopultakin löytäneet toisensa![]()
Oi, ihanaTolla Romania olisi jopa voittanut viisut varmaan

Samiasd kirjoitti:Paula pyysi mua kaveriksi Facebookissa

Jos vaikka laitat Safura Alizadeh, niin hakutuloksia löytyy 6-7?

Tontsa kirjoitti:Samiasd kirjoitti:Paula pyysi mua kaveriksi Facebookissa
Ootkos varma, että hän on oikea?Jos vaikka laitat Safura Alizadeh, niin hakutuloksia löytyy 6-7?
Mut silti en halua julkkiksia kavereiks facebookissa, kun ei niihin kerkeä tutustua

Nyt kyllä menee yli hilseen 

Mäki haluan tollaseeen .

Monen mielestä ois saanu tulla voittoon asti. Mut haahaa! Eipähän pohjoismaaat antanu paljon pisteitä!
Ostan tuon ihan pian 

ovi on nyt minunkin facebook-kaveri 

riksa[ kirjoitti::ihana: ovi on nyt minunkin facebook-kaveri

), mutta nyt olen alkanut tykkäämään tästä! Edelleenkään tuo tökkivä biitti ei iske, mutta yhä useammin huomaan kuuntelevani tämän autossa loppuun ja jopa laulan mukana! Kertosäehän on ihan huippu!
Cedianska kirjoitti:On kyllä jännä juttu... Olen siis niiiiiiiiiiin inhonnut tätä biisiä, ja etenkin Paulan ääntä (), mutta nyt olen alkanut tykkäämään tästä! Edelleenkään tuo tökkivä biitti ei iske, mutta yhä useammin huomaan kuuntelevani tämän autossa loppuun ja jopa laulan mukana! Kertosäehän on ihan huippu!

aika suomalainen nimi, mutta kyllä norjalaisiakin mikkoja on..

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa