Suomi 2010: Yleinen keskustelu

Euroviisut 2010 Oslossa

Valvoja: MrMemory

Re: Suomi 2010: Yleinen keskustelu

ViestiKirjoittaja Archieboy » 30 Syys 2009, 14:19

Oikeastaan minun ei tarvitse kirjoittaa tähän mitään, sillä yhdyn 100%:sesti Timoteuksen tekstin sisältöön ja siinä sivussa komppaan mm. Tonia ja Jaaloa.
Archieboy
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja

ViestiKirjoittaja Timoteus » 30 Syys 2009, 14:21

ESC_Hullu kirjoitti: Mä en voi ymmärtää eikö Dacia,Corale jne Dance_poppis pädit oo todellakaan yrittäny avoimeen ??? ( Vai eikö raati moisesta musasta innostu ...joka nyt tietysti ei ois yllätys :niinpa: )

Ei raati varmaan sellaisesta innostukaan, ei ainakaan innostunut silloin kun avoin karsinta viimeksi oli. Eikö esiraadin seulan läpäissyt Markus Ahola kuitenkin ole Choralen Markus Ahola vai onko Suomessa toinen samanniminen muusikko? Muoks: Choralen Markushan se, Choralen sivuilla asia on näkyvästi esillä.

Minulle aiemmin tuntemattoman Saga Bloomin (YouTube) genrettäisin myös luettelemiesi kanssa samaan joukkoon ja vieläpä pidän kuulemastani. :surrur: :peukku:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.
Timoteus
Viinuri
Viinuri

ViestiKirjoittaja ta1ja » 30 Syys 2009, 14:41

Timoteus kirjoitti:Laulutaito on valitettavasti viisuissa sivuseikka. Esiintymistaito ja esiintymisvarmuus ovat paljon tärkeämpiä asioita. Tässä joukossa ei ole kovin monta sellaista, jotka olisivat päässeet keräämään runsain mitoin esiintymiskokemusta isoilta lavoilta. Tietysti esiintymisessä voi olla luonnonlahjakkuus mutta useimmat hyvätkään laulajat eivät ole.

Mutta ainakin Veeti, Maria Lund ja Pentti Hietanen ovat rutinoituneita musikaaliesiintyjiä. Värttinän mimmeiltä ei puutu esiintymiskokemusta suurilta lavoilta eikä karismaa. Osmo Ikonen on nuori, mutta minussa ainakin herättää luottamusta. Olen kyllä samaa mieltä itse mielipiteestäsi, mutta minusta tässä vähän vähätellään näitä osallistujia.

Timoteus kirjoitti:Toinen huono puoli on, että isoimpien nimien genret ovat ei-optimaalisia sekä nykyviisuja että karsinnan katsojalukuja ajatellen.

Tähän taas on erittäin helppo osittain yhtyä. Mutta minkäs teet, kun ainakin oma veikaukseni on, että viisuedustus syö Suomessa pahasti suosiota etenkin rockbändien kotimaisten kohderyhmässä, mutta ylipäänsä muiden kuin max 13 tai 25+ joukossa - myös poppis ja ehkä myös dance-vaihtoehtojen kohdalla. Ja aiempia suosionmenetyksiä ja tätä kattausta katselemalla voisi veikkailla, että levy-yhtiöt ovat päätelleet, että viisuihin suhtautuvat positiivisimmin 30+ naiset, jotka käyvät pori-jazzeilla.

Tasaisuus ja ammattitaitoisuus voi kuitenkin tuottaa jännittävän karsinnan, lisäksi :uujee:
"Isänmaallinen ylpeyteni saa kolauksen joka kerta, kun Suomea mainostetaan metallimaana"
- Rumba, Oskari Onninen
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Soppis » 30 Syys 2009, 14:44

Timoteus kirjoitti:Muoks: Choralen Markushan se, Choralen sivuilla asia on näkyvästi esillä.

Hyvähän se on aloittaa rahankeruu jo nyt kun saa ihan peräti omaa suosikkiaan äänestää. Mitäpä sillä biisillä on mitään väliä.

Edit: Äänestysnumerot onneksi toimivatkin vasta huomenna, oletan :mrgreen: Mutta niinhän se homma menee. Toivottavasti ihmiset kuuntelevat nimenomaan niitä kappaleita, eivätkä vain äänestä käskystä. Ennakoin jo äänestyskehoitustulvaa Facebookin yksityisviesteillä...

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Timoteus » 30 Syys 2009, 15:05

ta1ja kirjoitti:Mutta ainakin Veeti, Maria Lund ja Pentti Hietanen ovat rutinoituneita musikaaliesiintyjiä. Värttinän mimmeiltä ei puutu esiintymiskokemusta suurilta lavoilta eikä karismaa. Osmo Ikonen on nuori, mutta minussa ainakin herättää luottamusta. Olen kyllä samaa mieltä itse mielipiteestäsi, mutta minusta tässä vähän vähätellään näitä osallistujia.

Niin. Lähinnä tietysti viittasin niihin seitsemään, joita et luetellut. Miksi kutsuartisteja on kaksitoista, jos kutsun arvoisia on viisi?

Soppis kirjoitti:Edit: Äänestysnumerot onneksi toimivatkin vasta huomenna, oletan :mrgreen: Mutta niinhän se homma menee. Toivottavasti ihmiset kuuntelevat nimenomaan niitä kappaleita, eivätkä vain äänestä käskystä. Ennakoin jo äänestyskehoitustulvaa Facebookin yksityisviesteillä...

Juu. Äänestysnumerot toimivat vasta huomenna. Artistien fanit, ystävät ja sukulaiset toki äänestävät omaansa ja esikarsinnan ainoita liikkuvia äänestäjiä olemme me viisufanit. Riittääkö se sitten mihinkään, tjaa-a.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.
Timoteus
Viinuri
Viinuri

ViestiKirjoittaja ta1ja » 30 Syys 2009, 15:24

Sellainen tuli mieleen, että isoista levy-yhtiöistä puuttuu Edel, Emi ja Warner. Eikö viime vuonnakin puuttunut ainakin Warner?

- eikö näitä isoja kiinnosta enää, sehän tarkoittaaa helposti juuri suurimpien nimienkin puuttumista, vai onko YLE karsinut niiden ehdokkaat?
"Isänmaallinen ylpeyteni saa kolauksen joka kerta, kun Suomea mainostetaan metallimaana"
- Rumba, Oskari Onninen
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Hurrican » 30 Syys 2009, 15:45

Nolotus numero 1: olen ehkä pessimistinen suomalainen joka ei ole mihinkään tyytyväinen mutta olen kyllä todella pettynyt näihin ehdokkaisiin :puna:
Nolotus numero 2: en tunne yhdenkään näistä tuotantoa. Osmoa oon kuullu Speakerboxin muodossa ja Lundin jotain lauluesityksiä joskus nähnyt. Ja tietysti Amadeuksen esitykset Tangomarkkinoilla. Veeti Kalliotakin ehkä joskus mutta en muista mitään siitä. Muut on mulle ihan nobodyja. :puna: :puna:

Nina Lassander kuitenkin vaikuttaa eniten mun suosikilta näistä nyt näin kuvaukset luettuani! :uujee: Jennie 2?

...tai sitten ei.
Que tú y yo sabemos
que no podemos vivir así

~ Beth - Dime
<3
Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Jónsì » 30 Syys 2009, 15:51

Mä olen itse asiassa positiivisesti yllättynyt. Suurin osa kyllä voisi mennä kotiinsa, mutta tykkään kyllä siitä, että uudetkin artistit saavat näkyvyyttä. :joojoo: Nina Lassanderilta ja Heli Kajolta odotan eniten.
Mistä tän saa poistettua? Apua!
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Leo » 30 Syys 2009, 17:04

Ei hyvältä näytä :jupinaa: (=perinteinen ensijärkytysvaihe menossa)

Euroviisut on niin suuri haaste, että artistilla pitää olla paljon kokemusta, myös suurilta estradeilta ennen euroviisuja. Ei viisuihin pidä mennä pystymetsästä. Mutta sehän helpottaa, että kaikki artistit ovat jo julkaisseet levyn, kuten YLE tiedotti.
Waldojen kohtaloko sai lähes kaikki nimekkäämmät artistit katoamaan artistiluettelosta?
Suomessa on pilvin pimein upeita ja karismaattisia naisartisteja, jotka nyt loistavat -poissaolollaan euroviisuista (esim. Paula Koivuniemi, Anna Eriksson, Anna Abreu, Anna Puu, Kaija Koo, Johanna Kurkela jne. jne. jne.) Kovin miesvaltaiseksi meni tänäkin vuonna ja naisartisteista liian moni on joko tuntematon tai vielä kovin tuore tuttavuus.

Kappaleet toki ratkaisevat. Toivottavasti ei tule väkisin väännettyä mitäänsanomattomuutta.

Mutta, jätetään jymy-yllätyksille tilaa: Itsekustakin kutsuartistista kuoriutuu tammikuussa karismaattinen laulaja, joka laulaa todella tarttuvan hienon biisin ja miten mahtavan lavashown kukin heistä onkaan saanut aikaan...
Ja toukokuussa Oslossa Suomi selviytyy sittenkin 5. kerran peräkkäin finaaliin, vaikkei sitä vielä syyskuussa-09 olisi uskonutkaan :rofl:
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Speed » 30 Syys 2009, 17:09

Karvas pettymys koko kutsuartistilista. Keitä nää on? Mistä nää tulee? Ei edes kiinnosta! :jupinaa: :nohyi: :lohduton: Buu Yle, BUU!! Miten ne luulee saavansa alkukarsinnoille katsojia tällaisella listalla?
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja MuzaMaza » 30 Syys 2009, 17:14

Ei ole YLE:n vika jos meidän isoja nimiä eivät viisut kiinnosta. :eiei:
Moni starahan on sanonut julkisestikin, että NO THANKS! Ei sovi imagoon tai urasuunnitelmiin.
Pelätään epäonnistumista ja levymyynnin/keikkojen loppumista.

Eipä ole meidän suuret nimet voivotelleet missään, että miksi ei häntä ole pyydetty mukaan. :eiei:
Euroviisut, Suomen karsinta 1961-2011. R.I.P.
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Cyrano » 30 Syys 2009, 17:46

Hohhoijaa ja huokaus. Täytyypä nukkua yön yli ennenkuin "analysoin".

Tässä vaiheessa sanon vain, että Gayr Römpällä on tainnut mielikuvitus loppua kesken
kun samanniminen kappale on jo:
http://www.youtube.com/watch?v=vJeB0iEXMBI
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.
Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja MuzaMaza » 30 Syys 2009, 17:48

Leo kirjoitti:Suomessa on pilvin pimein upeita ja karismaattisia naisartisteja, jotka nyt loistavat -poissaolollaan euroviisuista (esim. Paula Koivuniemi, Anna Eriksson, Anna Abreu, Anna Puu, Kaija Koo, Johanna Kurkela jne. jne. jne.) Kovin miesvaltaiseksi meni tänäkin vuonna ja naisartisteista liian moni on joko tuntematon tai vielä kovin tuore tuttavuus.

Näistäkin naisista ainakin Paula, Anna E, Kaija Koo ja Johanna Kurkela ovat sanoneet julkisesti ei euroviisuille.

Joten minkäs teet. :lohduton:

Eikä meillä ole Suomessa esim. jotain Ani Lorakin, Ayselin, Charlotte Perellin, Sirushon tai edes Svetlana Lobodan tapaisia naisartisteja, joilta voisi edes kuvitella sen tyyppistä näyttävää ja vauhdikasta viisumeininkiä. Valitettavasti.
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Cyrano » 30 Syys 2009, 17:58

Pitäisiköhän perustaa uusi ketju
Suomi 2010: visuaalisuus

Sagapo kirjoitti:Mitä mieltä olette muuten karsinnan logosta?

Kuva

Minusta tuo logo kuvastaa hyvin niin YLEn kuin Euroviisujen kehitystä
ennen vanhaan Kekkoslovakian aikaan vallitsi brezhneviläinen yhdenmukaisuus
sitten tuli markkinahäiriö ja nyt annetaan kaikkien kukkien kukkia
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.
Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja mpappa » 30 Syys 2009, 18:03

Onneksi on uusia yrittäjiä, mitä toivoinkin!
Anggun - Echo (You and I)
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja AntSa » 30 Syys 2009, 18:05

Mulla tilttas kone niiku heti aamusta.. Johan aamun valitsi! Huomenna vien siis läppärini huoltoon, eli Suomen avoimen sävellyskilpailun laulutkin kuuntelen luultavimmin huomenna tästä luuristani.
Harmillista, että Suomen ykkösnimet eivät ole enää Euroviisuista kiinnostuneita, mutta kuunnellaan nyt ne viisut ennen kuin lähdetään tuomitsemaan näitä 42 toivorikasta viisutoivoamme, jookos?
IHANA VIISUHUUMA täällä minulla ainakin taas valloillaan! :) Niminä itseäni kiinnostavat eniten Maria Lund, Janne Raappana ja Amadeus.
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-
AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja ta1ja » 30 Syys 2009, 18:16

Leo kirjoitti:Euroviisut on niin suuri haaste, että artistilla pitää olla paljon kokemusta, myös suurilta estradeilta ennen euroviisuja. Ei viisuihin pidä mennä pystymetsästä. (...)Suomessa on pilvin pimein upeita ja karismaattisia naisartisteja, jotka nyt loistavat -poissaolollaan euroviisuista (esim. Paula Koivuniemi, Anna Eriksson, Anna Abreu, Anna Puu, Kaija Koo, Johanna Kurkela jne. jne. jne.) Kovin miesvaltaiseksi meni tänäkin vuonna ja naisartisteista liian moni on joko tuntematon tai vielä kovin tuore tuttavuus.

:mitvit:
Niin paljon kuin esim. Anna Puusta pidänkin ei ihan ensimmäisenä tule mieleen että hänellä olisi paljon kokemusta suurilta estradeilta.

MuzaMaza kirjoitti:Näistäkin naisista ainakin Paula, Anna E, Kaija Koo ja Johanna Kurkela ovat sanoneet julkisesti ei euroviisuille.

Joten minkäs teet. :lohduton:

Aivan minkäs teet. Ja tekisi mieleni sanoa, että lyttäyksellä on jälkensä. Kun niin moni artisti peränjälkeen on saanut kokea uskonpuuteryöpyn, maton vetämisen jalkojen alta, ja kun viisuedustus ei sen ainoan voittajankaan kohdalla kantanut kiinnostusta kotimaassa kuin vähän yli vuoden voitosta, ja seuraava levy jäi myynniltään alle 10 osaan edellisestä, niin jos minä olisin "suuri nimi" en taatusti suostuisi osallistumaan.

Mutta tästä valikoimasta edelleen. Nämä eivät ole tuntemattomia ensikertalaisia, vaan ammattimuusikoita. Itselle pienen lisätiedon hakemisen jälkeen ainoastaan Nina Lassander ja Heli Kajo eivät soittaneet mitään kelloja ja Kajokin on musiikinopettaja, ei mikään eilen levylaualajan uran keksinyt ex-malli. Noiden bändienkin tyypit ovat pitkän linjan muusikoita, ainakin esittelyn perusteella.
Viimeksi muokannut ta1ja päivämäärä 30 Syys 2009, 18:34, muokattu yhteensä 3 kertaa
- Rumba, Oskari Onninen
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Serduchka » 30 Syys 2009, 18:17

Toi logo on ihan hieno :uujee:
"Euphoria
Forever, till the end of time
From now on, only you and I
We're going u-u-u-u-u-up...
Euphoria
An everlasting piece of art
A beating love within my heart
We're going u-u-u-u-u-up..."
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja MuzaMaza » 30 Syys 2009, 18:21

Oliskohan Tuksu (Johanna Tukiainen) selvittänyt tiensä 30 kutsuartistin joukkoon, jos olisi ehtinyt lähettää aikomansa
kisakappaleen ajoissa YLE:n? Sitä me emme saa nyt koskaan tietää! :draamaa:
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Fabrizio » 30 Syys 2009, 18:24

Ensireaktio oli se, että ainakin tammikuun alkukarsinnat jätän suosiolla väliin. :eiei:

Toivottavasti itse laulut ovat parempia (kuin nimetyt artistit) eli en ihan vielä masennu sentään...
Avoin puoli paljon kiinnostavampi kuin itse kutsuartistit. Ehkä huomenna valoisammat mietteet. :roll:
"Niin irrallaan, me ollaan, ettei meistä koskaan yhtä saa, mutten silti osaa lähteä.
Niin irrallaan, me ollaan, ettei meistä koskaan yhtä saa, enkä tiedä, kumpi meistä ensin irroittaa?"
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja kwak » 30 Syys 2009, 18:27

Itse kutsuartistien lista ei kyllä mitään riemun kiljahduksia aiheuttanut... Avoimen kisan lista näin ennakkoon vaikuttaa paljon mielenkiintoisemmalta! Saman tien olisi voitu vetää koko kisa avoimena, kerta kutsujen kautta ei tätä suurempia nimiä saatu mukaan. Maria Lundia peukutan tässä vaiheessa. :peukku:

---

Cyrano kirjoitti:Kuva

Muistuttaa mielestäni aika paljon Ateenan viisujen logoa. :miettii:

Kuva
Why can't this moment last forevermore?
kwak
Press
Press

ViestiKirjoittaja Wilson » 30 Syys 2009, 18:28

Maria Lund, Eläkeläiset ja Amadeus ovat tuttuja mutta toiset kutsuartistit ei minulla ole hajuakaan keitä he ovat. On hyvää että uudet tulokkaat pääsevät mukaan karsintoihin. :peukku:

Kyllä tästä varmaan hyvää tulee :tapu: , olisin vaan toivonut että avoinsävellyskilpailusta 6 parasta olisi päässyt jatkoon....elikkä 18 sävelmää karsinnoissa (kahdet semifinaalit 9 sävelmää kussakin ja viisi jatkoon finaaliin...eikkä 10 sävelmää finaalissa))
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Serduchka » 30 Syys 2009, 18:30

kwak kirjoitti:Muistuttaa mielestäni aika paljon Ateenan viisujen logoa. :miettii:

Joo, niinpä muuten muistuttaakin :miettii:
"Euphoria
Euphoria
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Naali » 30 Syys 2009, 18:32

suomi miehet ehkä tanska kopio.

Siis sekä Kleemolalta, Ikosen Osmolta että Veetiltä voisi ehkä olettaa jotain semmosta letkeen lempeetä tanskalaista keinuttelua? Hatut vaan päähän, punasta päälle ja menoks. :uujee:

Eniten mua ei nyt jännitä noitten kutsuartistien biisit vaan esitykset. Vaikka mukana on kokeneitakin esiintyjiä, ei se vielä lupaa karismaa. Toivottavasti esitykseen tajutaan panostaa. En tarkoita, että kaikilla täytyisi olla lava täynnä pelleperuukkisia mammoja, vaan että esitys sopii laululle ja esittäjälle ja on mielenkiintoinen. Esimerkiksi Maria Lundille saattaisi sopia ihan vähäeleinenkin "tyttö yksin lavalla" -esitys biisistä riippuen. :joojoo:

Edit: typo.
Viimeksi muokannut Naali päivämäärä 30 Syys 2009, 18:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Bääbs.
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja i wanna be a toy » 30 Syys 2009, 18:44

Iltasanomien mielipidekeskustelun mukaan Eläkeläiset johtaa :eeek: :nohyi: :niinpa:
http://www.iltasanomat.fi/otakantaa/tulos.asp?gID=52639
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.
i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja MuzaMaza » 30 Syys 2009, 18:51

Mulla on ihan vähän ikävä tangokuninkaallisia ja Idols-staroja. :puna:

Ja sitten mulla on ihan vähän myös ikävä legendaarisia suomalaisia naislaulajia ja homoikoneja tyyliin
Eini, Anita Hirvonen, Meiju Suvas... :puna:

PS: Muistakaahan seurata eri tv-kanavien uutisia. Kuvausryhmät ovat olleet ahkeria. :peukku:
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Speed » 30 Syys 2009, 19:03

kwak kirjoitti:Itse kutsuartistien lista ei kyllä mitään riemun kiljahduksia aiheuttanut... Avoimen kisan lista näin ennakkoon vaikuttaa paljon mielenkiintoisemmalta! Saman tien olisi voitu vetää koko kisa avoimena, kerta kutsujen kautta ei tätä suurempia nimiä saatu mukaan.

Samaa mieltä. Koko kutsuartisti juttu on nyt mennyt aika reisille, kun sekä kutsutut että avoimeen kilpailuun osallistuneet artistit ovat yhtä tunnettuja, tai oikeastaan yhtä tuntemattomia.

Avoimeen karsintaan osallistuneet ovat jo läpäisseet yhden vaiheen päästessään nettiäänestykseen, kun taas kutsuartisti-nobodyt pääsevät suoraan alkukarsintoihin, oli heidän kappaleensa minkä tasoinen tahansa.
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja tomato » 30 Syys 2009, 20:20

Speed kirjoitti:
kwak kirjoitti:Itse kutsuartistien lista ei kyllä mitään riemun kiljahduksia aiheuttanut... Avoimen kisan lista näin ennakkoon vaikuttaa paljon mielenkiintoisemmalta! Saman tien olisi voitu vetää koko kisa avoimena, kerta kutsujen kautta ei tätä suurempia nimiä saatu mukaan.

Samaa mieltä. Koko kutsuartisti juttu on nyt mennyt aika reisille, kun sekä kutsutut että avoimeen kilpailuun osallistuneet artistit ovat yhtä tunnettuja, tai oikeastaan yhtä tuntemattomia.

Myös osa levy-yhtiöistä on aika tuntemattomia. EMI ei mukana lainkaan? Alexander Ryback on EM:n artisti.
Näille kutsuartisteille ei siis liene edes vielä biisejä valmiina? Tosiaankin täytyy ihmetellä millä ihmeen ilmeellä tälläisiä nimiä on voitu hyväksyä kisaamaan kutsuartisteina. Suomessa on paljon englanniksi laulavia artisteja... miksei viisut kiinnosta!?
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja ta1ja » 30 Syys 2009, 20:30

tomato kirjoitti:Myös osa levy-yhtiöistä on aika tuntemattomia. EMI ei mukana lainkaan?

Eikä mukana myöskään Edel eikä Warner. Ja Warner ei ollut viimevuonnakaan. Kyselin tuolla yllä jo mitä tästä pitäisi päätellä tai mistä se johtuu, onko raati rankannu vai eikö niillä ole kiinnostuneita artisteja tai huonoja kokemuksia?
- Rumba, Oskari Onninen
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Serduchka » 30 Syys 2009, 20:33

i wanna be a toy kirjoitti:Iltasanomien mielipidekeskustelun mukaan Eläkeläiset johtaa :eeek: :nohyi: :niinpa:

Järkytys se oli minullekin :nohyi: Hyi Suomen kansa :jupinaa: Hävetkää :niinpa:
"Euphoria
Euphoria
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas