Valvoja: MrMemory

Pökkelö-Giorgos on jotenkin hellyyttävä.
Musta tää ei ole sävellyksenä mikään niin ihmeellinen, mutta lava-show ja tarttuva melodia kyllä varmaan vievät Kreikan viiden parhaan joukkoon finaalissa. 

aatelkaa jos joku esittaisi kappaleen huutamalla koko ajan: "UKKI".

Tai ehkä oon vaan liian rakastunut Giorgokseen, musta se on IHANA. 

Odotetusti ja ansaitusti finaaliin. Ainut vika ehkä siinä, että Giorgos huusi hiukan enemmän kuin lauloi...Margot kirjoitti:Musta on vähän hämmentävää, että Giorgosta pidetään vanhana tai vanhan näköisenä. Ihan normaalin näköinen 38-vuotias eikä sen ikäiset nyt mun mielestä mitään ikäloppuja ole.![]()

Mikkelsson kirjoitti:Tää siirtyi komeasti mun ykkösinhokin paikalle. Tästä ei tule kuin pahalle tuulelle.
Järkyttävä, limainen vanha setä hytkymässä väkinäisen viisupuristuksen tahtiin. Kaiken päälle vaatteet, jotka on "ihankivat" parikymppisellä, mutta ko. kun ällökkeen viimeinen myyntipäivä sille sektorille on mennyt jo joskus vuonna sirppi ja vasara, niin hohhoijaa.
)

Mikkelsson kirjoitti:Järkyttävä, limainen vanha setä hytkymässä väkinäisen viisupuristuksen tahtiin. Kaiken päälle vaatteet, jotka on "ihankivat" parikymppisellä, mutta ko. kun ällökkeen viimeinen myyntipäivä sille sektorille on mennyt jo joskus vuonna sirppi ja vasara, niin hohhoijaa.

Euro2009 kirjoitti:Mikkelsson kirjoitti:Tää siirtyi komeasti mun ykkösinhokin paikalle. Tästä ei tule kuin pahalle tuulelle.
Järkyttävä, limainen vanha setä hytkymässä väkinäisen viisupuristuksen tahtiin. Kaiken päälle vaatteet, jotka on "ihankivat" parikymppisellä, mutta ko. kun ällökkeen viimeinen myyntipäivä sille sektorille on mennyt jo joskus vuonna sirppi ja vasara, niin hohhoijaa.
Osuvasti sanottu.

Margot kirjoitti:Musta on vähän hämmentävää, että Giorgosta pidetään vanhana tai vanhan näköisenä. Ihan normaalin näköinen 38-vuotias eikä sen ikäiset nyt mun mielestä mitään ikäloppuja ole.Tai ehkä oon vaan liian rakastunut Giorgokseen, musta se on IHANA.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa