Luolamiehiäkö ne olikin? Olisivat sitten ottaneet nuijat mukaansa ja hutkineet toisiansa, huudot olisivat olleet paljon vakuuttavampia.
Muoks. Eläkeläisten luolamiehisyys oli ilmeisempää.

Valvoja: MrMemory

Margot kirjoitti:Musta on vähän hämmentävää, että Giorgosta pidetään vanhana tai vanhan näköisenä. Ihan normaalin näköinen 38-vuotias eikä sen ikäiset nyt mun mielestä mitään ikäloppuja ole.Tai ehkä oon vaan liian rakastunut Giorgokseen, musta se on IHANA.
.
Margot kirjoitti:Musta on vähän hämmentävää, että Giorgosta pidetään vanhana tai vanhan näköisenä. Ihan normaalin näköinen 38-vuotias eikä sen ikäiset nyt mun mielestä mitään ikäloppuja ole.Tai ehkä oon vaan liian rakastunut Giorgokseen, musta se on IHANA.
Ihan vain päätellen siitä, että Giorgios vetoaa muhun, oletan sen näyttävän vähän ikäistään vanhemmalta. 

Käsittämätön finaalipaikka. 

Voi että kun tämä menestyisi, mieluiten jopa voittaisi. Ja Giergos on HOT HOT HOT! 

Ja hienoa kun niitten kiiltokuvapoikien välissä esiintyy joku oikea mieskin!
toivottavasti pärjää myös finaalissa......
...

Kreikassa varmaankin halutaan pelata varman päälle olemalla neutraaleja, kun Sakiskin oli viime vuonna samoilla linjoilla.

Oikein innolla niitä odotin, mutta sitten sieltä hyppiikin esiin valkoisiin pukeutuneita miehiä.

Colby kirjoitti:Mustat esiintymisasut ei ois varmaankaan erottuneet tarpeeks pimeästä lavasta. Ihan hyvä ratkaisu siis mielestäni.

Pete kirjoitti:Jos tämä voittaa, niin kilpailee kyllä "I Wannan" kanssa surkeimman voittoviisun tittelistä.Käsittämätön finaalipaikka.

..Sehän se vasta käsittämätöntä olis ollu jos Kreikkaki oltais pudotettu pois....Tää on noussu mun suosikiks nyt ihan selkeesti ko kaik muut hyvät on jo pudotettu
Mut joo siis toivotaan että Giorgos pysyy taustatanssijoidensa vauhdissa mukana
ja viisut järjestetään ens vuonna Kreikassa
OPA!

oxox kirjoitti:Colby kirjoitti:Mustat esiintymisasut ei ois varmaankaan erottuneet tarpeeks pimeästä lavasta. Ihan hyvä ratkaisu siis mielestäni.
Tästä olen samaa mieltä. Minusta hyvä ratkaisu, koska tuo vähän "valoa" ja väriä esitykseen. Lisäksi korostaa mukavasti ruskettunutta kroppaa

heimohilse kirjoitti:Toivon kyllä, että ne mustat esiintymisasut on vedetty takaisin päälle finaaliin. Ne valkoiset esiintymisasut olivat kuin jostain high school musikaalista.

Tää on yks tän vuoden parhaimmistoa ja ansaitusti korkealla.
Viisudiscoissa tapaamme! HUH! HUH! OPA! 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa