Valvoja: MrMemory

Serduchka kirjoitti:Eli Mihran & Emmy oli jälleen vain sitä miljardi kertaa koluttua sanaa, nimeltään huhu![]()
No, odotan kyllä Armenialta paljon, sillä heillä on mahdollisuus edelleen pitää joka vuotinen (tähän mennessä ollut) top 10 sijoitus yllä

tähän mennessä joka vuosi on tullut aivan mahtavia biisejä ja toivottavasti tänäkin vuonna tulee joku tosi ubermahtibiisi...Mieluiten joku Qele Qele tyyppinen ihanaihanajutska niiin sitte
oiii odotan innolla......onks muuten missään listaa ehdokkaista?

Persoonallinen - vois vaikka menestyä 

1. The first step towards the National Selection is scheduled on February 10, 2010 to take place in Yerevan, when organizing committee decides 10 best songs to compete further.

Armenian yleisradion edustajat ovat juuri ilmoittaneet hänelle, että hänen kappaleestaan Little Red Riding Hood (Pieni Punahilkka) on pidetty Armeniassa niin paljon, että hänet halutaan kutsua ohi karsintojen suoraan finaaliin.

Mut ei oikein kummoisemmin säväytä... Suomalainen on ehkä aivan liikaa Armenian edustajaksi
Kyllä mä olisin ton BOB:n tilalle Suomen karsintoihin kelpuuttanut, mut en kyl täälläkään voittoon 

Marjukka kirjoitti:MTV3: Suomalainen laulaja Armenian viisufinaaliin
Jake Voutilaisen tytär ja Laura Voutilaisen serkkuplikka

Tosi hyvä biisi 

Tuo ehdottomasti Osloon, kiitos!
Tai no, kuunnellaan nyt ne muutkin ensin. Siellähän voi olla vaikka mitä hyvää, kun on Armeniasta kerran kyse. 

ois kyllä kelvannu suomenki karsintaan
silti odotan armenialta vielä paljon parempaa
hienoa silti et suomi tavallaan siellä mukana,mikäli tieto pitää paikkaansa.

Armenialta oikeastaan odottaa aina vähän etnompaa menoa, mutta voisivat minun puolestani vaihtelun vuoksi kokeilla tällaisellakin. Olisihan se hauskaa, että suomalainen edustaisi Armeniaa! 

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti:Biisin väliosat eivät muistuta yhtään We will rock you -kestolegendahittiä?
Toivottavasti Maria menestyy, vaikka ei kyllä haittais jos Armenia jatkais etnommalla linjalla.

Hauska biisi. 

Olen jo väsynyt ja kyllästynyt Armenian etnoiluun.
Ticoshay kirjoitti:Olen jo väsynyt ja kyllästynyt Armenian etnoiluun.
Minä alan olla enemmän kyllästynyt tähän Maria-hehkutukseen täällä Armenia ketjussa
Minusta siinä ei olisi oikein mitään erikoisen hienoa, jos Armeniaa edustaisi suomalainen
Armenialainen musiikki Armenialta ja suomalainen Suomelta 

Serduchka kirjoitti:Ticoshay kirjoitti:Olen jo väsynyt ja kyllästynyt Armenian etnoiluun.
KYLLÄSTYNYT?!![]()
Minä alan olla enemmän kyllästynyt tähän Maria-hehkutukseen täällä Armenia ketjussa
Minusta siinä ei olisi oikein mitään erikoisen hienoa, jos Armeniaa edustaisi suomalainen
Armenialainen musiikki Armenialta ja suomalainen Suomelta
Onhan toi Marian kappale ihan ok, mut ei sen musta todellakaa kuulu edustaa Armeniaa
Ei tos biisis oo sellasta Armenialais juttuu mitä siin kuuluis olla....Armenian etnoilu on ollu jotain niin parasta viime vuosien viisuis, joten kyl must niiden pitää etnoilla jatkossaki, Aina
ja armenialais laulajalla
suomalaiset edustakoon Suomee..

Juurovissön kirjoitti:Toinen Armenian ehdokas Osloon Hayk Kasparov - Du gites (You know) on kuultavissa täällä
Kappale ei ole varsinaisesti erikoinen mutta ihan peruskiva kuitenkin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa