Valvoja: MrMemory

Sijoittuvat varmasti taas tahallaan häntäpäähän valiten uudelleen Latvian kaikkien aikojen viisun, jota Eurooppa ei osaa arvostaa
Vain minä ja sziget sekä + Viisut + taidetaan Intarsin Probkasta tykätä 

Serduchka kirjoitti:Enpä osaa odottaa Latvialta oikein mitäänSijoittuvat varmasti taas tahallaan häntäpäähän valiten uudelleen Latvian kaikkien aikojen viisun, jota Eurooppa ei osaa arvostaa
Vain minä ja sziget sekä + Viisut + taidetaan Intarsin Probkasta tykätä
.. Mäkin tykkäsin Probkasta, jos et muista..Toivottavasti Latvia lähettäisi jonkin balladin tai vauhdikkaan poprallin Osloon
. En silti odota Latvialta oikein mitään.

Latvian viisuhistorian ainoat hyvät kappaleet ovat vuosilta 2000 ja 2001.

-kaitsu87- kirjoitti:Mihin sä mut jätit.. Mäkin tykkäsin Probkasta, jos et muista..
Päällimmäiseksi ovat jääneet ne... "kuka tuosta räminärallista voi muka tykätä"
Tyyliset viestit
No, sen mä kyllä ymmärrän, ettei siitä nyt kovin moni tykkää
-kaitsu87- kirjoitti:Toivottavasti Latvia lähettäisi jonkin balladin tai vauhdikkaan poprallin Osloon. En silti odota Latvialta oikein mitään.
Poprockralli 

Serduchka kirjoitti: Vain minä ja sziget sekä + Viisut + taidetaan Intarsin Probkasta tykätä

Rousku kirjoitti:Serduchka kirjoitti: Vain minä ja sziget sekä + Viisut + taidetaan Intarsin Probkasta tykätä
Minä tykkään myös, ja muistaakseni ta1ja ainakin viime keväänä vielä tykkäsi ainakin jonkin verran.

Daniela kirjoitti:Lauris Reiniksin
Joo 

Kristina tai Lauris Osloon 

Siis ihan oikeaa suomea eikä Niilin hanhet -suomea. Kappale olisi tosin parempi ilman päälleliimattua monikielistä puheosiotaan mutta sävellyksenä miellytti periaatteessa eniten. Sovituksesta ei voi valitettavasti samaa sanoa ja sekin epäilyttää, miten laulajan rahkeet riittävät livenä.

Viisi ensimmäistä kelpuutan Osloon, kolme ensimmäistä varsinkin todella hyviä, ja ensimmäinen eeeehana!
Mutta - kun on Latviasta kyse, niin eiköhän voittaja löydy noiden kolmen viimeisen joukosta.

Naisen ääni muistuttaa vähän Björkiä, mikä on suuuuri plussa! 

melodinen ja tunteita herättävä. Mutta ei ehkä sitä mitä häneltä odotin? Mutta ehkä tämä kappale alkaa soimaan ajanmyötä? 

Tämä Osloon, kiitos! 

Aancon kirjoitti:Eikä toi Trianas Parksin ihana erikoisuus iske keneenkään?? Synkkää synkkääNaisen ääni muistuttaa vähän Björkiä, mikä on suuuuri plussa!
Tutustun lähiviikkoina tarkemmin Labvagas vagaras -kattaukseen. 

Serduchka kirjoitti:Latvija puntari
1. Kristīna Zaharova: "Snow in July" ***
2. Lauris Reiniks: "Your Morning Lullaby" ***
3. Dons (Artūrs Šingerejs) - My Religion is Freedom ***
4. Aisha (Aija Andrejeva): "What For?" ("Only Mr.God Knows Why") ***
5. Kristīne Kārkla-Puriņa: "Rišti rašti" ***
6. Triānas parks: "Lullaby For My Dreammate" ("Diamond Lullaby") ***
7. h2o: "When I Close My Eyes" **
8. PeR: "Like A Mouse" **
9. Ivo Grīsniņš-Grīslis: "Because I Love You" **
10. Projekts "Konike": "Digi digi dong" **
Eipä nyt niin pahakaan tasoKristina tai Lauris Osloon
Miten voi olla sama top 2 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa