Valvoja: MrMemory

Antero kirjoitti:Täytyy toivoa, ettei arvonta lykkää tätä esiintymään peräkanaa Suomen kanssa..
Ja Suomelle esim. numero 5? Viron ja Latvian väliin? Nii olis hyvä?! 

Serbia Puntari By Serduchka
Emina Jahović - Ti kvariigro
Oliver Katić & Jelena Marković - Predsedniče halo
½
Milan Stanković - Ovo je Balkan
½
Sehän on aivan hulvaton
Voittobiisi oli noista kaikista surkein
Eminan biisi olisi vaan piristänyt yleisesti tuolla hauskalla ja hulvattomalla menolla koko yleistasoa viisuissa, minä ainakin pidin tuota Eminan biisiä ainoana aidosti hauskana näistä ja kun kuulin pienet instrumentaaliset pätkät, niin pidin vielä Eminan biisiä huonoinpana 

Esitys on tosi onnistunut, tuonhan voi katsoa vaikka kuinka monta kertaa kyllästymättä. Biisi ei kuitenkaan esityksestä erotettuna ole oikeen minkäänlainen. Pointsit Milanille et muistaa et miten tuo biisi ja esitys viedään läpi. Oon kuunnellut tämän jo kuutisen kertaa, mutta en vieläkään muista et mikä osio tulee minkäki jälkeen. 

niinku täällä jo sanottu ni tosi hyväntuulinen ja reipas kappale
toivottavasti tulee finaalipaikka oslossa.
Anna_M kirjoitti:Voihan kääk, mä vähän pidän tästä! Siis vähän.
Ei oo ohkasta tämä tunne 

Anna_M kirjoitti:Anna_M kirjoitti:Voihan kääk, mä vähän pidän tästä! Siis vähän.
Huomaan pitäväni tästä koko ajan vain enemmän!Ei oo ohkasta tämä tunne
Ihanaa, Anna! 

Ihana biisi!
Puntarin kärkikolmikkoon ehdottomasti!!!!! 

Nata kirjoitti:Mutta Milan on kyllä edelleen ihan ällö.
)
Puntarissani jo kakkosena. Ulkonäkö ei haittaa, minusta se on ällöydessään ihan hulvattoman hilpeä. 

) ja sekin oli sentään tavattoman hieno
.

Juurovissön kirjoitti:Jo alun e-e-e-e-eee
ja just soinu ihan koko päivän mun päässä 

Ja tuo Milan on tosiaankin ällö 

En tykkää yhtään! Sais pysytellä sielä Serbiassa ja lähettää jonkun toisen Osloon 

Mutta minä olen vähän jo sopeutunut tuohon Muodin huipulle tukkaan ja siis salaa vilkuillut myös esittäjää ja pottatukkaa 

Minusta tämä oli ensi kuulemalta kovin sekava, enkä oikein hahmottanut zipaleen rakennetta. Mutta ehdottomasti varaan oikeuden mielipidemuutoksiini. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa