Valvoja: MrMemory

MrMemory kirjoitti:kutsuu jonkun kuuluisan säveltäjän tekemään kappaleita kansalliseen karsintaan.

ESC_Hullu kirjoitti:Serbiasta sais vihdoinkin tulla Jelena Karleusa !
aivan samaa mieltä,ois ihan huippu! no mut eiköhä ainaki jotain parempaa mitä viime vuonna 

mariah1979 kirjoitti:no mut eiköhä ainaki jotain parempaa mitä viime vuonna
Mä muistutan tästä kaikkia, ku mä elän vielä silti 2009 vuotta
Mut Cipelahan on hauska
Mut kyllä mustakin Serbia sais palata balladi linjalle 

Serduchka kirjoitti:mariah1979 kirjoitti:no mut eiköhä ainaki jotain parempaa mitä viime vuonna
Tarkoitat kai vielä 2009... Sillä 2008 olisi viimevuosiMä muistutan tästä kaikkia, ku mä elän vielä silti 2009 vuotta
Mut Cipelahan on hauska
![]()
Mut kyllä mustakin Serbia sais palata balladi linjalle
balladi kelpais kyllä mainiosti mut mieluiten jotain disco-poppista esim. niinku tossa sanoin ni jelena karleusa 

mariah1979 kirjoitti:balladi kelpais kyllä mainiosti mut mieluiten jotain disco-poppista esim. niinku tossa sanoin ni jelena karleusa
Automaattinen ajatus kaikista serbilaulajista

Ei siis Zeljkoa nähdäkään biisin takana 

el maiquelyason kirjoitti:Ellei sitten biisin edessä
Ei, ei Zeljkoa ainakaan laulamaan... Lane Moje riitti mulle 

Lisäksi huhuja mahdollisista edustusviisun laulajista on kyllä tullut jo esille
Several names have been rumoured to take part in the process, such as Emina Jahovic -already confirmed-, Ana Nikolic, Milan Stankovic, Tijana Dapcevic, Aleksandra Radovic and Jelena Tomasevic (2008 Serbian representative).
Jelena Tomasevic 

Toivottavasti eivät jää vain huhuiksi. Tuo Tijana Dapcevic on muuten Makedoniaa v. 2008 edustaneen Tamara Todevskan sisko. 

Oisko nyt sen balladin vuoro taas? 

mieslaulajia on jo nii paljon. ihan mukava ääni kuulostaa eminalla olevan ja näyttävä nainen muutenki.

Varmaan hieman kylmä ollut, koska on tarvinut tunkea sukkarulla housuihin!

Minä luulin, että tuo Goran Bregović on joku erittäin vakava hemmo.

Aivan kauheita biisejä kylläkin
Hakeeko Serbia nyt jotain surkeutta tänävuonna
Miksi, oi miksi
Kaikki viisut Serbialta 2007-2009 ovat olleet hyviä, niin miksi pitää nyt sitten pilata tuo putki jollain typerällä turbofolk-yritelmällä?
Kysyn vaan 

Pete kirjoitti: Aivan kamalaa torviturbofolkkamaa kaikki!
Serduchka kirjoitti: Aivan kauheita biisejä kylläkin --- Hakeeko Serbia nyt jotain surkeutta tänävuonna --- Kaikki viisut Serbialta 2007-2009 ovat olleet hyviä, niin miksi pitää nyt sitten pilata tuo putki jollain typerällä turbofolk-yritelmällä?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa