Valvoja: MrMemory

Aika kamalan värinen... Mutta luulisi ainakin erottuvan kaupan levyhyllystä. Voin jo kuvitella, miten tuo kansi huutaa muiden levyjen joukosta: "Osta minut! OSTA MINUT!" 

Valkealalainen kirjoitti:Voin jo kuvitella, miten tuo kansi huutaa muiden levyjen joukosta: "Osta minut! OSTA MINUT!"
Näyttää siltä, että levyn kansi maksimoi myynnin ensisijaiselle kohderyhmälle ja minimoi myynnin muulle kansalle. No, ehkä on ajateltu, että levy ei mene kuitenkaan sisällöllään ollenkaan kaupaksi, joten on parempi vedota viisufanien velvollisuudentuntoon.

Timoteus kirjoitti:Levyllä ei muuten ole juuri mitään pinkkiä. Pitäisi suorastaan nostaa kanne harhaanjohtavasta markkinoinnista. Suomen oikeuslaitos ei taida kuitenkaan suostua ottamaan kantaa siihen, mitä väriä mikäkin biisi on ja voiko levyn yleisvaikutelman perustellusti sanoa olevan pinkki.
Minusta yleisvaikutelma on lähinnä malva.
Pinky 

ta1ja kirjoitti:Ja pakkoko tota sydänlippua on jatkuvasti käyttää, ilmeisesti ...?
Ilmeisesti on, kun niin kerran levyn kannessa lukee. 

Horvath kirjoitti:Levyn kansi näyttää halvalta, mutta eipä tän vuoden kappaleet ansaitsekaan tuon tyylikkäämpää kantta...

Sagapo kirjoitti:Miksiköhän kanteen ei kelvannut tämä karsinnan hieno logo

Mä olen huono viisufani, kun en muista ulkoa noita kansia kaikista kokoelmalevyistä, ts. piti luntata levyhyllystä ja huomata, että 2009:n levy puuttuu jostain syystä (= ehkä siksi etten ole sitä voittanut mistään arvonnasta tahi löytänyt eurolla alelaarista). Siksi äänestyskin oli vähän vaikeahkoa, mutta olettaisin ettei 2007 vuoden kantta parempaa ole koskaan näillä leveyksillä nähty. Siitä pidin ihan, vaikken kyllä koskaan ole kovin innostunut siitä, että etukannessa lukee rumalla fontilla artistien nimet.
olis nyt ollut ne nettikarsintabiisitkin..

MuzaMaza kirjoitti:^ & ^^ Mitäpä sitä.

Eihän tässä levyllä ole minulle montakaan mieluista biisiä, mutta silti 

Hirveen yksinkertaiselta vaikuttaa. Minusta myös parempi olisi ollut ihan vaan valkoisella pohjalla tuo logo. Kaikkein paras kansi on ollut vuonna 2007.
myös viime vuonna oli ihan tyylikäs kansi. Tykkään, kun artistien kuvat on otettu mukaan kokoelman kansiin. 2008 vuonna oli aika pliisu kansi, koska siinä oli vaan lueteltu artistit eikä kuviakaan ollut.
Edes tuo vähemmän mairitteleva kansi ei saa päätöstäni muuttumaan. 

Viimevuotisesta kannesta pidin paljon enempi. Olisi saanut olla samantyylinen tänäkin vuonna.
Noh vielä vähemmän haluan ostaa ton kalliilla, kun saan sen loppuvuodesta kolmeen euroon. 

Elleivät kouvolalaiset ole jo hamstranneet kaupoista kaikkia. 

Valkealalainen kirjoitti:Huomenna pääsen ostamaan tuon levyn!Elleivät kouvolalaiset ole jo hamstranneet kaupoista kaikkia.

forssto kirjoitti:Valkealalainen kirjoitti:Huomenna pääsen ostamaan tuon levyn!Elleivät kouvolalaiset ole jo hamstranneet kaupoista kaikkia.
Et taida ikävä kyllä vielä päästä. Juttelin just Universalin edustajan kanssa ja painolla oli käynyt pieni kömmähdys, joten julkaisu viivästyy ensi viikon loppupuolelle...
No voi..!
Enhän mä silloin minnekään levykauppoihin pääse. Kiitos vaan Universalille.
Olin jo henkisesti valmistautunut levyostokseen. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa