jee euroviisut kirjoitti:Miksi yhteisrankingin on pakko tulla vasta lauantaina?
Koska sen päivittäjällä on elämä.
Eikä sillä nyt sinänsä ole mitään "vasta", kun viikon välein se kuitenkin päivitetään.Valvoja: MrMemory
jee euroviisut kirjoitti:Miksi yhteisrankingin on pakko tulla vasta lauantaina?
Eikä sillä nyt sinänsä ole mitään "vasta", kun viikon välein se kuitenkin päivitetään.
-------> 

Subculture kirjoitti:Tässä vaihessa kaikki puntaroitavat biisit ovat maan virallisilla kielillä

jee euroviisut kirjoitti:Subculture kirjoitti:Tässä vaihessa kaikki puntaroitavat biisit ovat maan virallisilla kielillä
Totta. Tosin pitäisin mahdollisena, jopa todennäköisenä, että Albanian viisu käännetään vielä englanniksi. Käsittääkseni kaikki Albanian englanninkieliset viisut voittivat Albanian karsinnat albaniankielisinä ja ne käännettiin myöhemmin englanniksi.

Katten-Gustaf kirjoitti:Albanian viisusta on jo olemassa ihan julkaistukin englanninkielinen versio, joten... Ja eikös jossain ollut - vai muistanko ihan omiani - että se on ollut alunperin jo englanniksi, mutta käännetty vaan Albanian kisaa varten paikalliselle?

: 87 (7/7/1/3/3/1)
: 65 (5/2/6/5/4/-)
: 64 (6/4/3/4/1/4)
: 52 (3/2/7/2/4/4)
: 39 (-/4/3/4/6/5)
: 35 (1/3/2/4/4/8)
Ei yhtään kamaluutta vielä mukana 

tonywerner kirjoitti:Tähän mennessä tämän vuoden taso on oikein mukavaEi yhtään kamaluutta vielä mukana
Kaikki yli kolmen tähden viisuja minun mielestäni. Tosin vielä ei ole mitään tosi timanttia kappaletta löytynyt, koska mikään kappale ei saanut minulta viittä tähteä.

Hyvinpä tämä vuosi on alkanut. 

5=>4 ***=>****
*=>** - Ehkä tässä sittenkin on jotain kaunista. Mutta yhä puntarini viimeisenä vaikka kahteen tähteen nostin.
4=>5 ****=>***
2=>4 ****=>***

Ja saahan niitä vähänväliä ladattua koneellekin.

jee euroviisut kirjoitti:Ensi viikolla mukaan taitaa liittyä vain Armenia ja Puola?
Heran biisi kun tuntuu olevan sellainen, mistä moni kuppilalainen tykkää (minä mukaan lukien)
Suomi on tässä vaiheessa 4.
Saas nähdä, mihin suuntaa tuokin juttu kääntyy, kun saadaan lisää maita kehiin... Aika tyhmää muuten, kun niin monet maat valitsevat edustajansa vasta maaliskuun puolella 

Serduchka kirjoitti:Mielenkiintoista, mutta sinänsä ennalta arvattavaa, että Heran on ykkösenä![]()
Subculture kirjoitti:Olen huomannut, että viimevuosina viisumakuni on yhä enemmän vastannut muun kuppilan (yhteis)makua.
Erimakuisuus tulee ilmi myös siinä, että pidän usein Kuppilan eniten inhoamista viisuista kuten nyt viimeksi Eläkeläisistä.
(
) tilastoihmiset hoi onko muuten olemassa mitään kuppilan yleismakua...? Itse olen havainnut kyllä että on toki muutamia biisejä jotka tuntuvat jakavan pitämistä sillä lailla, että valtaosa pitää ja pienempi vähemmistö on välinpitämätön, ja sitten ovat nämä kollektiiviset inhokit (joita kaikki eivät kuitenkaan inhoa). Mutta muutoin hajontaa on ja pitämiscoctailit valikoituvat ihan itsenäisesti.
mutta jotenkin tuntuu että tähän EI viitata kun puhutaan kuppilan yleismausta
.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa