http://tonyseurovision.blogspot.com/
Valvoja: MrMemory

, että enhän minä nyt sentään Suomen karsintaa äsken mahtanut katsoa. Vai katsoinko... oliko Suomessa todella tehty taustatöissä näin hienoa jälkeä? 

Kuvauskin oli mun mielestä aika onnistunutta. Sketsejä oli ehkä hivenen liikaa, koska niitä oli myös inserteissä ja välispiikeissä... Olisi ollut vaikka insertit hauskoja ja juontajat asiallisia.
Mut ihan mukavaa, et välillä kokeillaan tällaistakin Suomen karsinnoissa.
Vai yritetäänkö tällä laittaa kaikki niin "hauskaksi", että Eläkeläiset voittaa ohimennen hauskuuden ytimessä? 

Paras vitsi oli se, kun Tarja Kulho on Penan FB-kaveri. Sille oikeesti hörähdin.
"I don't have it"
Ihana Helga
Sori, jos oli kyseessä joku kuppilalaisista 

werro kirjoitti:Minä taas häpesin ylen puolesta siinä kohdassa kun otettiin yhteys Norjaan. Ei ne vitsit kyllä naurattanu yhtään.
En muutenkaan ihan tajunnu tuota ylen huumoria.

Tarja Kulho saattaa jakaa mielipiteitä, mutta postikortit näyttivät hyvältä. Samoin muutkin grafiikat lähetyksissä. 

Sagapo kirjoitti:Hauskat artistien esittelyvideot, historiapalat, taustatietoa viisukarsinnasta, juontajien yllätysrepäisyjä, välisketsi...
Nyt oli kyllä panostettu niin upeasti, että enhän minä nyt sentään Suomen karsintaa äsken mahtanut katsoa. Vai katsoinko... oliko Suomessa todella tehty taustatöissä näin hienoa jälkeä?
Nyt on pakko olla karsinnan tekijäporukka vaihtunut vai mistä moinen ryhtiliike?
Sagapo. Et voi olla tosissasi?!? Mikä hieno jälki? Mikä ryhtiliike?

Sagapo kirjoitti:On se kyllä erikoista, että ensin palvotaan Ruotsin karsintaa vuosia ja toivotaan jotain samanlaista Suomeen, ja sitten kun sitä saadaan, ei ollakaan tyytyväisiä!
Luulisi, että YLE:n kokoisessa puljussa olisi käsikirjoittajia ja ideanikkareita, jotka keksisivät jotain OMAA! 

Sagapo kirjoitti: Ruotsin karsintaa vuosia ja toivotaan jotain samanlaista Suomeen, ja sitten kun sitä saadaan, ei ollakaan tyytyväisiä!
, kuten myös kamera-ajot taas kerran 

Robby kirjoitti:Miksei näytetä vaikka pätkiä vanhoista Suomen karsinnoista keitä kaikkia isoja tähtiä on osallistunut...tuskinpa suomalaiset niitä muuten muistavat. Ja siiten niitä kamalimpia pätkiä....ja vaikka rumimpia asuja tai hölmöimpiä koreografioita jne jne. Mieluummin noita katsoisi kuin kuvaa ruokalan ruokavalikoimasta....voi hyvänen aika....

Tai sttenkin vähän lisää...

MuzaMaza kirjoitti:Vanhoja karsintakoosteita tilalle, Paulaa, Dannya, Tauskia, Marjorieta, Meijua, Veskua, Tarjaa, Arjaa, Markkua, Taiskaa, Sonjaa, Leaa, Kirkaa, Leenaa, Jaria, Eijaa, Samulia, Annaa, Nightwishia, Nyloneita, Ultra Brata ja Lovexia.
Vai eikö niitä voi näyttää jos katsojalle tulle tunne. Miksei noin kovia nimiä olla saatu mukaan?![]()
Vois vaikka tehdä sellaisen "Nämä tulivat kakkosiksi"-koosteen, jossa olisi melkein viisuihin valittuja biisejä.
Ja muutenkin. Vaikka kuinka rakastan euroviisuja ym. kaikkea sen ympärillä, välillä saa ja pitääkin olla kriittinen!

Allekirjoittaa tämän 100%Sagapo kirjoitti:Hauskat artistien esittelyvideot, historiapalat, taustatietoa viisukarsinnasta, juontajien yllätysrepäisyjä, välisketsi...
Nyt oli kyllä panostettu niin upeasti, että enhän minä nyt sentään Suomen karsintaa äsken mahtanut katsoa. Vai katsoinko... oliko Suomessa todella tehty taustatöissä näin hienoa jälkeä?
Nyt on pakko olla karsinnan tekijäporukka vaihtunut vai mistä moinen ryhtiliike?

booring ku tekevät sen nyt artisti lämpiössä. ehkä finaalissa sit toisin. muuten oikein onnistunu,erityisesti pinkki grafiikka
ja tarja kulho

Jakaa mielipiteitä, no joo, mut minusta hän oli hieman nolo 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa