Valvoja: MrMemory

Sopho taas
Tämän Sophon ääni on erittäin kaunis
Toivottavasti saadaan jotain todella upeaa Georgialta... Melkein herkistyn tuon My Dream laulun aikana 

No, ehkä parempi vaan, että tulee uusia Sophoja!
Näitä saman nimisiä ihmisiä on HYVIN paljon euroviisuissa. Elena on myös hyvin yleinen nimi...

Taso lienee televisioyhtiön mielestä kova, kun finaalikappaleiden määrä on nostettu viidestä kuuteen. Puolet sävelmistä on ulkomaisten tekijöiden kynistä.

Jotenkin ihmetetyttää, kun noiden joukossa ei ollut sitä rauhaa
Aina Georgian karsinnoissa melkein vuodesta 2008 lähtien on löytynyt sitä rauhan haluamista
Ihanaa, että on vaihtelua
Uskon tosin, että Georgia valitsee tänävuonna balladin, nuo kaikki biisin nimet nimittäin kuulostavat aivan balladeilta ja Sophon ääni sopisi kyllä ehdottomasti johonkin kauniiseen balladiin 

Pistetään nämä kestokuunteluun. 

+ Tämäpä on kauniin tuntuinen balladi... Tykkään tuosta sademetsämäisestä musiikista tuossa taustalla
Tässä on jotain länsimaista balladia havaittavissa, mutta kaunis on tämäkin
+ Mä tykkään myös tästä
Hienoa, kun mukana on myös hieman menevämpää
½ Tämä nyt jäi vähän tylsäksi noiden ekojen jälkeen
Tämä on ihan kivan kuuloinen R'N'B poppis
"Let it shine"
Eikös noin ole laulettu jo jossain muussakin biisissä
No joo, ihan hyvän balladin Hanne teki, vaikka ei olekaan niin hyvä kuin My Heart Is Yours
Joo, ihan hyvä, että Georgia yrittää jotain toista reseptiä välillä
Minä pidän kyllä Sophon äänestä, se on todella kaunis
Taitava tyttö tosiaan 

Toni kirjoitti:Tuo "Our world" jäi mua jotenkin vaivaamaan, kun siinä oli kauhean hyviä osioita, mutta en saanut otetta kuitenkaan.
Call me on toinen todella hyvä ja ykkössuosikkini näistä.

Yksikää ei ihan viiteen tähteen noussut, mutta Our world saattaa sen myöhemmin tehdä
Pete kirjoitti:6. "Shine" (Harry Sommerdahl)

"Shine" taitaa olla ykkössuosikkini, mutta mukavaa, ettei Georgiasta tule roskaa - valitsevatpa sitten minkä tahansa näistä.
Timoteus kirjoitti:Call me on toinen todella hyvä ja ykkössuosikkini näistä.
Minulla tulee biisistä mieleen hieman Big Brovazien viisutyrkky brittien karsinnoista muutama vuosi takaperin. 

Mutta tämä ei ollut ivaa, mielestäni kappale on kyllä hyvä.
En tiedä jaksanko puntaroida, mutta mun puolesta mikä vaan voisi olla edustussävelmä. Nämä kaikki on tosi hyviä! 

Vain Our world ei jotenkin avaudu minulle, mutta katsotaan ajan kanssa.
el maiquelyason kirjoitti:Eipä nuo balladitkaan pöllömpiä ole, mahtavalla äänellä kun on laulettu, mutta kaipaisi tosiaan piristysruisketta tuosta Call Me:stä tylsimpään ja huonoimpaan viisuvuoteen.

Niin kova tasoinen karsinta tulossa... Edelleen suosikkini on Never Give In, mutta kyllä toi Call Me:kin olisi ihan hyvä vaihtoehto
Yksi kohta (olisko ollut jossain 0.40-0.50 paikkeilla) kuulostaa hieman Cristy Rougen Women's Winnerin kohdalta: "Don't be shy, I'm not sugar" (Jos ne Women's Winnerin sanat menivät nyt noin, kun en ole lyriikoita mistään löytänyt)
Mutta oli siinä samaisessa Call Me:n kohdassa jotain muutakin kappaletta mukana, mutten vaan osaa sanoa, mikä se kappale on
Never Give In:ssäkin oli kyllä jotain kappaletta, mutta minusta kertsi vaan on niin kiva, että sen pitäisi päästä Osloon 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa