Pete kirjoitti:Huonoin suomalainen viisu sitten vuoden 1996.
Nyt kun sanoit, niin olen itse asiassa pelkästä kappaleesta samaa mieltä, mutta toisin kuin silloin, nyt mielestäni tehtiin yleisesti ottaen hyvä valinta.
Valvoja: MrMemory
Pete kirjoitti:Huonoin suomalainen viisu sitten vuoden 1996.

UFOPOLI kirjoitti:Nyt kun sanoit, niin olen itse asiassa pelkästä kappaleesta samaa mieltä, mutta toisin kuin silloin, nyt mielestäni tehtiin yleisesti ottaen hyvä valinta.

VaraTeena kirjoitti:Mutta kai tää sai nii paljon ääniä superfinaalissa, koska kaikki täysjärkiset pelkäsivät Eläkeläisten voittavan ja randomisti äänestivät jotain muuta.

kaivanto kirjoitti:Svensk-Finland keskitti äänet Lassanderille.

kaivanto kirjoitti:Oli siis parista tuhannesta äänestä kiinni, ettei Sister Twister olisi mahdollisesti voittanut koko kisaa! Voi nyt myös varsin perustellusti spekuloida, että superfinaalipaikka olisi ollut varma, jos Linn olisi tippunut semeissä.

Kammottavaa englannin ääntämistä ja (tahattoman) koominen esitys...

kaivanto kirjoitti:VaraTeena kirjoitti:Mutta kai tää sai nii paljon ääniä superfinaalissa, koska kaikki täysjärkiset pelkäsivät Eläkeläisten voittavan ja randomisti äänestivät jotain muuta.
Asia voi olla juuri näin. Tällä logiikalla kuka tahansa finalisteista olisi voinut voittaa Eläkeläiset. Kisa oli tasainen ja Svensk-Finland keskitti äänet Lassanderille. Kuunkuiskaajat olivat positiivinen esitys, joka onnistui myös ennakkomarkkinoinnissa vakuuttamaan, että kyse ei ole mistään ensikertalaisista vaan ammattilaisten uudesta "sivuprojektista".
)

:vollotu

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa