Valvoja: MrMemory

i wanna be a toy kirjoitti:Ainoa mitä toivon, että Ruotsi kerrankin pois finaalista ja syntymäpäiväni kunniaksi vielä
Thomas G:son 

i wanna be a toy kirjoitti:Ainoa mitä toivon, että Ruotsi kerrankin pois finaalista ja syntymäpäiväni kunniaksi vielä
Onnea 

Euro2009 kirjoitti:Finaaliin:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...........................................................................

Bulgaria: Miro – Angel si ti
Armenia: Eva Rivas – Apricot stone
Romania: Paula Seling & Ovi – Playing with fire
Liettua: InCulto – East European funk
Sveitsi: Michael von der Heide – Il pleut de l'or
Azerbaidžan: Safura – Drip drop
Israel: Harel Skaat – Milim
Irlanti: Niamh Kavanagh – It's for you
Kroatia: Feminnem – Lako je sve
Tanska: Chanée & N'Evergreen – In a moment like this
Ruotsi: Anna Bergendahl – This is my life
Georgia: Sopho – Shine
Turkki: maNga – We could be the same
Alankomaat: Sieneke – Ik bin verliefd, sha-la-lie
Kypros: Jon Lilygreen & The Islanders – Life looks better in spring
Ukraina: Alyosha – Sweet people
Slovenia: Anzambel Roka Žlindre & Kalamari – Narodnozabavni rock

Jonnuli kirjoitti:Alankomaat on sitten tahattomasti humoristinen koska vitsiviisu se ei ole.
Hankalaa selittää.

, haluan ainakin jatkoon Ruotsin ja Tanskan…..olen aina kannustanut Pohjoismaita.
millamagia kirjoitti:Ruotsin putoamisesta iloitseminen ei ole vahingoniloa, vaan balsamia haavoille.
Kerrankin niin itsevarman ruotsalaiset saivat ainakin "näpäytyksen" että onni ei voit jatkua loputtomiin. Huolellinen laskelmointi ei siis aina auta!

)
(kartalla harmaat valtiot)
ESC93 kirjoitti:Onhan Ruotsilla sentään vielä Drip Drop finaalissa (ainakin kun katsotaan tekijäluetteloa)

Terveiset menevät etenkin Armenian, Kroatian ja Romanian suuntaan.
Itse olisin päästänyt jatkoon semifinaalin perusteella seuraavat maat seuraavassa järjestyksessä: 

Rousku kirjoitti:^^Olisikohan Safura-pissiksen kuitenkin vaatettanut joku muu kuin hän itse? Koko pakettihan oli niin tuotettu, että siinä tuskin artistilla itsellään paljon sananvaltaa oli. Kroatian koltuista olen kanssasi samaa mieltä.
Tanskahan lauloi nyt paremmin kuin harkoissa, ei siis flopannut.
Slovenia oli minustakin kelvollinen. Etenkin laulaminen sujui paremmin kuin useimmilta muilta tiimeiltä.

Jonnuli kirjoitti:i wanna be a toy kirjoitti:Ainoa mitä toivon, että Ruotsi kerrankin pois finaalista ja syntymäpäiväni kunniaksi vielä
Mulla on niin semmonen tunne ettei se mee, en tieda miksi. Onnea synttareitten johdosta

DaKapo kirjoitti:Finaalissa vallitsee erikoinen Euroopan kahtiajako, miten mahtaa vaikuttoo äänestykseen ja tuloksiin!

-kaitsu87- kirjoitti:Kaitsun finalistit toisesta semifinaalista![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Eka kerta kun suurin suosikkini jäi finaalin ulkopuolelle
. No eurooppalaiset ei vaan pitäneet Kroatiasta tänä vuonna
.

kaivanto kirjoitti:Nyt näyttää sikäli hyvältä, että ensi vuoden kisat lienevät aika varmasti jossain lämpimämmässä ja halvemman alkoholin maassa. Alanpa tehdä biisejä...
Kiitos viisukrapulafiiliksistä nostamisesta! 

Darhen kirjoitti:kaivanto kirjoitti:Nyt näyttää sikäli hyvältä, että ensi vuoden kisat lienevät aika varmasti jossain lämpimämmässä ja halvemman alkoholin maassa. Alanpa tehdä biisejä...
Kiitos viisukrapulafiiliksistä nostamisesta!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa