wigwam kirjoitti:Liputan finaalissa vahvasti Espanjan puolesta.![]()
Epäilen tosin, että tapahtuu KAIKKIEN AIKOJEN OIKEUSMURHA ja Espanja jää sijoille 23-25
Hassua, että kappale on yksi minun inhokeistani.

Valvoja: MrMemory
Epäilen tosin, että tapahtuu KAIKKIEN AIKOJEN OIKEUSMURHA ja Espanja jää sijoille 23-25

se hyvä puoli tässä on että vetoaa meidän äitiin ja sen kavereihin (n.55 vuotiaita), että ääniä tulee vanhemmalta porukalta
Tää on munkin ykkönen
Ja sitten tulevat Saksa, Israel ja Portugali, joku niistä sais voittaa 

Samiasd kirjoitti:wigwam kirjoitti:Liputan finaalissa vahvasti Espanjan puolesta.![]()
Hassua, että kappale on yksi minun inhokeistani.
Mutta muuten meillä näyttää olevan samoja suosikkeja, Ranska, Saksa ja Turkki.
jamira kirjoitti:
ei saa eikä voi tapahtua!!se hyvä puoli tässä on että vetoaa meidän äitiin ja sen kavereihin (n.55 vuotiaita), että ääniä tulee vanhemmalta porukalta
Tää on munkin ykkönen
![]()

wigwam kirjoitti:
Ehkä kappale viimein finaalissa sulattaa sydämesi...Mutta muuten meillä näyttää olevan samoja suosikkeja, Ranska, Saksa ja Turkki.
![]()

Rousku kirjoitti:Ketkäs ne muuten saa Suomelta nyt 12 pistettä, kun Ruotsi ja Viro ei ole mukana, Norja on liian siirappia ja Venäjä varmaan liian kummallinen? Kun ei siis voidakaan naapuriäänestää. Menisikö Islannin dancelle vai Turkin rockille?

Rousku kirjoitti:Ketkäs ne muuten saa Suomelta nyt 12 pistettä, kun Ruotsi ja Viro ei ole mukana, Norja on liian siirappia ja Venäjä varmaan liian kummallinen? Kun ei siis voidakaan naapuriäänestää. Menisikö Islannin dancelle vai Turkin rockille?

Rousku kirjoitti:Ketkäs ne muuten saa Suomelta nyt 12 pistettä, kun Ruotsi ja Viro ei ole mukana, Norja on liian siirappia ja Venäjä varmaan liian kummallinen?

.

Juurovissön kirjoitti:Yhtäkkiä tuntuu, että Aljosha voittaa!
voittoon hmm. ei ehkä. mut kärkeen 

Rousku kirjoitti:Ketkäs ne muuten saa Suomelta nyt 12 pistettä, kun Ruotsi ja Viro ei ole mukana, Norja on liian siirappia ja Venäjä varmaan liian kummallinen? Kun ei siis voidakaan naapuriäänestää.
UsvaAuer kirjoitti:Venäjä saa Suomen 12 pistettä, turha pelätä.

Timoteus kirjoitti:Puhelinäänestyksen osalta en aivan täysin ihmettelisi (hieman kyllä) mutta eiköhän Suomen asiansotkijaraati ota tehtävänsä aivan liian vakavamielisesti voidakseen kannattaa Venäjää pisteelläkään.

mariah1979 kirjoitti:Juurovissön kirjoitti:Yhtäkkiä tuntuu, että Aljosha voittaa!
mulla tuntuu pakaroissa et ukraina voi todellaki yllättäävoittoon hmm. ei ehkä. mut kärkeen

Timoteus kirjoitti:Rousku kirjoitti:Ketkäs ne muuten saa Suomelta nyt 12 pistettä, kun Ruotsi ja Viro ei ole mukana, Norja on liian siirappia ja Venäjä varmaan liian kummallinen? Kun ei siis voidakaan naapuriäänestää.
Ei kai Norja suomalaisille liian siirappia ole? Kyllä minä sitä ensisijaisesti veikkaisin. Seuraavaksi todennäköisimpänä (ja todennäköisimpänä ei-naapurimaana) pidän Israelia.

Samiasd kirjoitti:Onko muuten B-H'llä mitään mahdollisuuksia yllättää? Onko Turkki vienyt kaikki rokkibiisien fanit?

Juurovissön kirjoitti:Samiasd kirjoitti:Onko muuten B-H'llä mitään mahdollisuuksia yllättää? Onko Turkki vienyt kaikki rokkibiisien fanit?
Mä aion äänestää Bosnia-Hertsegovinaa! Mun suosikki siis!

Kenties Harel tekee Shiri Maymon 2005:t! 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa