Aancon kirjoitti:Mulle menee hermot.

Joo kaikki Kaukasuksen maat pääsi finaaliin, mutta eikö tuo ollut musikaalisestikin ihan ansaittua??
Niin ja hauskaa viisuiltaa kaikille!

Mun mielestä Kaukasukselle tuli ansaitut finaali paikat.
Balttia putosi myös ihan ansaitusti, Latvialla oli musta hyvä laulu mut liian epävireinen esitys.
Oon huomannu et ihmisillä tarve selitellä omia valintojaan, vaikka ne ois miten selvästi epäonnistuneita. Ja nykyinen poliittinen korrektius sitten estää sen että kanssaihmiset sanoisivat suoraan että älä jauha ******.
Esim kodintekniikkahankinnoissa.
No ny musiikissa on sit taas täysin subjektiiviset arvot tietty.
Ja laumaeläimiähän me ollaan, meillä on selkärangassa tarve kuulua joukkoon, mieluusti siihen voittavaan sellaseen...
Ja jos ei musaa veikkaamalla päässy voittajajoukkueeseen voi turvautua vanhaan selitykseen joka satavarmasti pulpahtaa pintaan, kuten itäblokin väitetty rutsainen äänestyskäyttäyminen. Onhan se huomattavasti helpompaa ja nopeampaa kuin laskea vaikka sekä koko kisan että kummankin semifinaalin osallistujien ja jatkoonpäässeiden suhteita maantieteellisesti.
Ja todella mielenkiintoiseksi tän sopan sais kun ääniä annettas suhteessa väestömäärän kussakin ääniä antavassa maassa
Harvoin tulee esille "Viking-empire":n sisäsiittoinen pisteenjako tällä palstalla...
Eli kyse taitaa pohjimmiltaan olla vain hiekkalaatikkoleikeistä aikuisemmassa muodossa ja pelosta et toiset ei leiki mun kaa.
Mä toivon ettei Saksa tai Azerit voita ja et kisa ratkeaa vasta viimeisen maan antaessa kolmea korkeinta pistettään.
Mukavaa & jännittävää viisuiltaa kaikille, menenpä pistään dipin maustumaan.
Unkarin Kati come to Daddy - ei tartteis Euroopalta kysellä et entäs mun tarpeet.... ;-)