Valvoja: MrMemory

ei voi muuta sanoo, ku et paremmi ei ois voinu mennä
toukokuuta odotellessa ja toivotaan et päästää finaalii nii nähdään vielä toisenkin kerran se upea tuotos 

. Hieman kyllä jännitti pahasti
. Video on mahtava vaikka en itse näy siellä, kun mä seisoin siellä ihan takana 

Viihdyin tosi paljon ja erityis-kiitos oppaallemme, joka toi minut ja Kaitsun Kampin eteen
Aivan mahtava tunnelma oli, näitä pitäisi olla useammin... Kiitos myös Weewalle, kun esittelit minua monille kuppilalaisille, vaikken kaikille sanonutkaan hei 

Serduchka kirjoitti: erityis-kiitos oppaallemme, joka toi minut ja Kaitsun Kampin eteen![]()
![]()
Joo kivaa oli, ehkä ei olis pitänyt mennä eturiviin sittenkään 

Postikortista tulee varmasti hieno!
Serduchka kirjoitti:Kiitos myös Weewalle, kun esittelit minua monille kuppilalaisille, vaikken kaikille sanonutkaan hei

Vadelmavene kirjoitti:Ens vuonna sitten.
Kyseessä on kuitenkin euroviisujen yli 50-vuotisen historian ensimmäinen tällainen postikortin kuvaustapa.

jee euroviisut kirjoitti:Vadelmavene kirjoitti:Ens vuonna sitten.
Valitettavasti viakuttaa siltä, että tällaista ei tulla ihan lähivuosina järjestämään.Kyseessä on kuitenkin euroviisujen yli 50-vuotisen historian ensimmäinen tällainen postikortin kuvaustapa.
Vaikka olinkin silloin eri paikkakunnalla ja vielä töissä, mutta silti. Voi juku kun tälläinen ainutkertainen tilaisuus meni ohi suun. 

MrMemory kirjoitti:Videokuvaa Kreikasta. Meitä oli paaaaljo enemmän!![]()
Minä olin tähän asti luullut, että viisut ovat Kreikassa iso tapahtuma. Onhan Kreikkaa usein edustanut koko maan eturivin artisteja ja Kreikan viisukarsintashow on usein kestänyt tuntikausia.

jee euroviisut kirjoitti:MrMemory kirjoitti:Videokuvaa Kreikasta. Meitä oli paaaaljo enemmän!![]()
Siis oliko Kreikassa oikeasti noin vähän ihmisiä?Minä olin tähän asti luullut, että viisut ovat Kreikassa iso tapahtuma. Onhan Kreikkaa usein edustanut koko maan eturivin artisteja ja Kreikan viisukarsintashow on usein kestänyt tuntikausia.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa