Valvoja: MrMemory

Pidän kappaleesta, mutta minusta se on lievästi yliarvostettu
Äänestin Israelia tuolla listalla... Se on ehkä enemmänkin yliarvostettu 

Speed kirjoitti:Äänestän Ruotsia, joka puuttuu listasta.
Veikkaisin jopa, että se on Kuppilan vihatuin viisu 2010. 

Nykyäänhän sitä haukutaan enemmän kuin kehutaan 

Pete kirjoitti:Speed kirjoitti:Äänestän Ruotsia, joka puuttuu listasta.
Mutta eihän sitä arvosta juuri kukaan. Miten sellainen voi olla yliarvostettu?Veikkaisin jopa, että se on Kuppilan vihatuin viisu 2010.

jee euroviisut kirjoitti:mutta mahdollisimman sellainen viisu, joka tuntuu olevan pääasiassa kuppilalaisten suosiossa, mutta josta et itse pidä
Viisupuntarin yhteisrankingin 20. sija, alle kolmen tähtikeskiarvo ja pudotuspelistä lentäminen jo semifinaalivaiheessa eivät ole suositun viisun merkkejä. 

kuitenkaan.
Siis onhan tuossa listassa kappaleita, joista en itse liiemmin pidä (kuten Azerbaidžan ja Israel), mutta se ei tarkoita, että pitäisin niitä yliarvostettuina...
Ymmärrän hyvin esimerkiksi Israelin balladin hehkutuksen, eikä se minua häiritse.

Yliarvostuksesta kertoo vahvaa kieltään tuo pudotuspelikin - meitä ei todellakaan ole montaa, jotka sille poistoääniä olemme pistäneet.
(Ja sentään vaikka millaisia onnistuneita kappaleita on jo pudoteltu)
Timoteus kirjoitti:Jos tosin kuppilassa suosituista pitää valita, en ymmärrä, miksi Kreikka, Latvia ja Suomi on nimetty ketjun äänestykseen ehdolle.

No, on edes yksi vessatauko 

Pete kirjoitti:Veikkaisin jopa, että se (Ruotsi) on Kuppilan vihatuin viisu 2010.
Timoteus kirjoitti:Islanti aivan ylivoimaisesti. Mielenkiinnoton formaattihumppa. Koska selvästi yliarvostetuinta kappaletta ei ole kelpuutettu ehdolle, en voi äänestää ketjun äänestyksessä ketään.

sziget kirjoitti:Pete kirjoitti:Veikkaisin jopa, että se (Ruotsi) on Kuppilan vihatuin viisu 2010.
Vihatuin on luultavasti Slovenia, Venäjä tai Alankomaat. Niillä on eniten häntäsijoituksia puntareissa.

Pete kirjoitti:niin monta upeaa biisiä hävisi sille Ruotsin karsinnoissa.
Et voi puhua kuin PoS:n Road Saltista, mutta viha tuon perusteella on kyllä vähän hupsua, sikäli, että nehän ei olleet Annan kanssa ollenkaan vastakkain.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa